Skip to main content
Beantwoord

Betaling naar Duitse bank via Hellobank app

  • 25 July 2024
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Beste, 

Ik wil graag een betaling doen naar een Duitse account (IBAN: DE) via de Hellobank app, maar krijg hier een foutmelding bij. Ik weet niet of dit aan mij ligt of dat er momenteel problemen zijn met de app zelf. Ik zit zelf momenteel ook buitenland op vakantie, dus kan niet direct bellen om te vragen waar het mis is gegaan. Zou iemand mij hiermee kunnen helpen? 

 

Foutmelding die ik hierbij krijg is als volgt: “Instant payment failed. Due to technical reasons, our systems were unable to process your instant payment of XXX EUR to beneficary X on DD/MM/JJJJ. For more information, please contact us.”

1 reactie

Reputatie 1

Dag @Damla,

 

Momenteel zijn er geen problemen met instantoverschrijvingen gemeld.

Het kan zijn dat de bank van de tegenpartij geen instantoverschrijvingen aanvaard of een probleem met het rekeningnummer van de begunstigde.

 

Via de community kunnen we helaas niets nakijken omdat we geen toegang hebben tot jouw gegevens.

Je kan  een beveiligd bericht te sturen via uw Easy Banking Web door aan te melden en bovenaan rechts te kiezen voor ‘Berichten’.  

 

Je kan ons Easy Banking Centre ook bellen via ‘Communicatie’ onderaan in Easy Banking App of op 02 762 60 00. Voor dringende vragen raden we je steeds aan om ons te bellen. We zijn bereikbaar van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag. 

 

Groetjes,

 

Kim

Reageer