Beantwoord

budgetanalyse technisch probleem

  • 8 April 2024
  • 11 reacties
  • 146 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 2
  • 4 reacties

Ik krijg al een paar dagen geen budgetanalyse in de app met de melding dat er een technisch probleem is?

icon

Beste antwoord van Joycevdv 8 April 2024, 12:05

Bekijk origineel

11 reacties

Ik heb hetzelfde probleem.

Beste,

Er is onlangs een update gebeurd van onze applicatie. Het beste is om te kijken of de update volledig is uitgevoerd of de app even te verwijderen en opnieuw te installeren. 

 

Groetjes, Joyce. 

Beste,

Ik heb de app opnieuw geïnstalleerd en het probleem is er nog altijd.

Ik vind het eigenlijk niet OKÉ om klanten zomaar een herinstallatie te laten doen (doorlopen van activatie proces en alle settings kwijt). 

Groeten,

Alfred

Net zoals bij vroegere updates van de app heb ik ook nu weer gecheckt of ik de laatste versie heb. Maar probleem blijft. 

Reputatie 1

Net zoals bij vroegere updates van de app heb ik ook nu weer gecheckt of ik de laatste versie heb. Maar probleem blijft. 

Hey AWJ,

als je toestel en de app up to date is en je blijft nog steeds een probleem ondervinden, dan kan dit inderdaad zijn door een storing langs onze kant uit.

Hier is nog geen update of oplossing voor, maar we zijn bezig met dit incident te onderzoeken en zo snel mogelijk op te lossen.

 

Groetjes, 

Jess

Ik heb inderdaad bijgewerkt naar de versie van 4u geleden. Maar nog steeds geen budgetanalyse. Vermits het probleem zich ook bij anderen stelt lijkt het me bij jullie te liggen ;-)

Hallo @AWJ ,

We merken inderdaad op dat er meerdere klanten problemen hebben met de budget analyse, vaak is het opgelost door een herinstallatie te doen van de app. Toch zijn er nog klanten waarbij het dan nog niet in orde is. Onze technische dienst is hiervan op de hoogte en zoekt hiervoor zo snel mogelijk een oplossing.

Groetjes, 

Joyce. 

Ik heb de app wel al bijgewerkt naar de nieuwste versie. Volledige herinstallatie durf ik niet omdat ik mijn historiek wil behouden. Hopelijk raakt het snel opgelost 🤞

Hallo @AWJ ,

Ik begrijp inderdaad dat je de app niet meteen wil herinstalleren omdat je dan uw settings kwijt bent. We wachten sowieso op een snelle oplossing van onze technische dienst. 

 

Groetjes, 

Joyce

Probleem is opgelost 👍

Reputatie 1

Beste @AWJ

Bedankt voor de feedback. Fijn om te vernemen dat het terug werkt. Fijne dag verder. 

Groetjes,

JoachimJ

Reageer