Beste,
ik krijg telkens melding dat 5 cijferige code , ontvangen via sms, foutief is.
heb het al een paar keer opnieuw geprobeerd.
is er een technisch probleem?
Beste,
ik krijg telkens melding dat 5 cijferige code , ontvangen via sms, foutief is.
heb het al een paar keer opnieuw geprobeerd.
is er een technisch probleem?
Dag Annelies,
Kan je in de instellingen van je toestel nakijken of de datum en de tijd overeenkomen met de regio waarin je je bevindt?
Als die gegevens niet overeenkomen met wat onze app verwacht, dan wordt de sms-code niet aanvaard.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, kan je daarom best je datum, tijd en tijdzone automatisch door je toestel in laten stellen.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.