Beste,
ik krijg telkens melding dat 5 cijferige code , ontvangen via sms, foutief is.
heb het al een paar keer opnieuw geprobeerd.
is er een technisch probleem?
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelBeste,
ik krijg telkens melding dat 5 cijferige code , ontvangen via sms, foutief is.
heb het al een paar keer opnieuw geprobeerd.
is er een technisch probleem?
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelDag Annelies,
Kan je in de instellingen van je toestel nakijken of de datum en de tijd overeenkomen met de regio waarin je je bevindt?
Als die gegevens niet overeenkomen met wat onze app verwacht, dan wordt de sms-code niet aanvaard.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben, kan je daarom best je datum, tijd en tijdzone automatisch door je toestel in laten stellen.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.