Reeds 2 dagen geraak ik niet op de app wegens een technisch probleem bij de bank. Foutmelding CTI0010.
Graag assistentie.
Alvast bedankt
Mvg,
Eric
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelReeds 2 dagen geraak ik niet op de app wegens een technisch probleem bij de bank. Foutmelding CTI0010.
Graag assistentie.
Alvast bedankt
Mvg,
Eric
Beste antwoord van YannickB
Bekijk origineelDag Erik,
Sorry voor het late antwoord. Heb je die foutmelding nog steeds? Zo ja, dan raad ik je aan om Easy Banking even te verwijderen, je toestel uit- en in te schakelen en onze app opnieuw te installeren.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.