Beantwoord

digitale dienstverlening

  • 25 September 2020
  • 7 reacties
  • 284 Bekeken

Waarom ligt het systeem nu al 2 dagen plat???

Dat kost mij hier geld. Hoe zit dat met compensatie???

 

icon

Beste antwoord van YannickB 28 September 2020, 15:12

Bekijk origineel

7 reacties

Hey @geert degelaen ,

Er zijn geen algemene problemen gemeld.

Kan je ons vertellen welke foutcode je precies krijgt?

Groetjes,

Lieze

 

Dus eerst blijven proberen met tussenpozen. Helpdesk is een hel om contact te krijgen.

App opnieuw geïnstalleerd en dan melding krijgen dat mijn kazrt geblokkeerd is. WTF is dat!

Ik kan zelfs niet aan mijn geld of zien of het er nog is!!!!

Onvoorstelbaar.

Reputatie 2

Dus eerst blijven proberen met tussenpozen. Helpdesk is een hel om contact te krijgen.

App opnieuw geïnstalleerd en dan melding krijgen dat mijn kazrt geblokkeerd is. WTF is dat!

Ik kan zelfs niet aan mijn geld of zien of het er nog is!!!!

Onvoorstelbaar.

Mijn ervaring is dat naar een kantoor gaan om er BNP het mes op de keel te zetten minder tijdverlies met zich mee brengt...

Dag @geert degelaen,

 

De melding ebw6025 wil zeggen dat er een probleem is ter hoogte van jouw profiel.
Vermoedelijk zijn het aantal foute E-handtekeningen overschreden.

Ik raad je aan om nogmaals onze helpdesk te contacteren op het nummer 02 433 40 92.

 

Groetjes,
JolienP

Reputatie 2

Dag @geert degelaen,

Ik raad je aan om nogmaals onze helpdesk te contacteren op het nummer 02 433 40 92.

Het begint stilletjes aan een martelpraktijk te worden hoor. U weet best dat Geert geen gebruik kan maken van de “sluikweg” via de app, zodat er voor hem niets anders opzit dan de ‘geneugten’ van de eeuwigdurende wachtrij te ondergaan.

Zich naar een kantoor begeven om er BNP voor zijn verantwoordelijkheid te stellen brengt daarom minder tijdverlies en minder ongemak met zich mee. 

 

Reputatie 7

Dag @Krisje 

Naar het kantoor gaan, gaat voor @geert degelaen vrees ik geen oplossing zijn. Onze kantoren werken momenteel enkel op afspraak. Om een afspraak te maken zou hij dus sowieso moeten bellen naar hetzelfde nummer (02 762 60 00 of 02 433 40 92) waarop we hem onmiddellijk verder zouden kunnen helpen. Ook zonder te bellen via onze app. Een debetkaart kunnen we dan meteen deblokkeren.

Telefonisch kunnen we ook nagaan op welk tijdstip de kaart precies werd geblokkeerd en wat de reden daarvoor was of bij welke handeling dat gebeurde.

Reageer