Beantwoord

easy banking

  • 25 September 2020
  • 5 reacties
  • 167 Bekeken

Mijn klein toestel werkt niet voor een handtekening te zetten om het te overschrijven

icon

Beste antwoord van Anonymous 25 September 2020, 11:48

Bekijk origineel

5 reacties

Hey @Ayse yildiz ,

Ik raad je aan om via deze link een nieuwe kaartlezer te bestellen zodat je weer vlot online kan bankieren.

Groetjes,

Lieze

Reputatie 2

Hey @Ayse yildiz ,

Ik raad je aan om via deze link een nieuwe kaartlezer te bestellen

 

Tsja, en zo stuit men op een ongerijmdheid te meer. Want waar het rekeningnummer dient te worden ingevuld moet het in de oude stijl te zijn. Dus BBAN en niet IBAN. “Asje ‘t maar weet”!

Mann, Mann, Mann...

 

 

zodat je weer vlot online kan bankieren.

Het ‘vlotte’ aspect mag wel met een korreltje zout worden genomen, hoor.

Hey @Krisje ,

Waar zie jij dit staan?

Men vult de BE al in, de rest moet wel worden ingevuld, dus het IBAN nummer.

Groetjes,

Lieze

Reputatie 2

Hey @Krisje ,

Waar zie jij dit staan?

Men vult de BE al in, de rest moet wel worden ingevuld, dus het IBAN nummer.

Kijk eens, ik ben weliswaar oud maar nog niet onnozel. Dat BE al ingevuld staat, dat zie ik ook wel. Nochtans aanvaardt uw speeltje enkel de twaalf  BBAN cijfers. Ik had al vier keer de bijna volledige IBAN (zonder BE) wat telkens een foutmelding gaf. Tot wanneer ik het bij de 5de poging met de BBAN deed.

Neen, ik ben niet onnozel. Probeert u het ten minste zelf eens!

Hey @Krisje ,

Waar zie jij dit staan?

Men vult de BE al in, de rest moet wel worden ingevuld, dus het IBAN nummer.

Kijk eens, ik ben weliswaar oud maar nog niet onnozel. Dat BE al ingevuld staat, dat zie ik ook wel. Nochtans aanvaardt uw speeltje enkel de twaalf  BBAN cijfers. Ik had al vier keer de bijna volledige IBAN (zonder BE) wat telkens een foutmelding gaf. Tot wanneer ik het bij de 5de poging met de BBAN deed.

Neen, ik ben niet onnozel. Probeert u het ten minste zelf eens!


Ik kan perfect mijn volledige rekeningnummer invullen.

Ik raad je aan telefonisch contact op te nemen zodat je een schermafbeelding kan doormailen en dit verder onderzocht kan worden.

Groetjes,

Lieze

Reageer