Ik krijg de melding dat ik geen easy banking webcontract heb en kan niet meer inloggen op de easy banking app. Ik snap niet waar deze melding plots vandaan komt, want ik kon voorheen gewoon inloggen.
Ik krijg de melding dat ik geen easy banking webcontract heb en kan niet meer inloggen op de easy banking app. Ik snap niet waar deze melding plots vandaan komt, want ik kon voorheen gewoon inloggen.
Ik ook.
Nu weer een andere melding. Nl. Technisch probleem functie tijdelijk niet beschikbaar (PEW0322).
Hier ook
Dag
Er was gisteren inderdaad een storing bij Easy Banking. Mijn excuses voor het ongemak. Gisterenavond werd het alvast wel opgelost. Kunnen jullie opnieuw aanmelden?
Jahoor het is gelukt dank u wel
Dag
Er was gisteren inderdaad een storing bij Easy Banking. Mijn excuses voor het ongemak. Gisterenavond werd het alvast wel opgelost. Kunnen jullie opnieuw aanmelden?
Idd, in de late namiddag werkte het weer.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.