Skip to main content
Beantwoord

easy banking app werkt niet

  • 11 July 2024
  • 5 reacties
  • 351 Bekeken

 

Sinds een paar dagen kan ik niet meer inloggen op de Easy Banking App.

Ik log in door middel van mijn code & krijg dat steeds onderstaande foutmelding:

 

Uw sessie is afgelopen omdat u te lang inactief bent gebleven.  Meld u opnieuw aan.

 

ik heb de app al verwijderd en opnieuw geïnstaleerd maar hij werkt nog niet 

 

Heeft nog iemand dit probleem of hoe kan ik dit oplossen 

Dag @Kathleen Beuls ,

 

Bedankt om dit te melden. Zou je eens kunnen kijken of er een update klaarstaat en of dit je probleem verhelpt?

 

Indien niet, laat het zeker weten. Dan geven we dit verder door.

 

Groetjes,

Liz


Beste 

Voor zover ik kan zien is er geen update nodig 


Zou je kunnen proberen om je toestel uit te schakelen, een minuut te wachten en het dan weer te herstarten en kijken of dezelfde melding op je app komt?

 

Zoja, zou je kunnen vertellen welk toesteltype je hebt en welke versie van Android of iOS hierop staat? Dat mag gerust via privébericht als je dit liever niet openbaar deelt.

 

Groetjes,

Liz


Beste 

 

Toestel samsung A14 

Versie 14 


Beste  @Kathleen Beuls

Bedankt voor deze bijkomende informatie. We geven het door aan de bevoegde dienst. Er is een algemeen incident hiermee. Hopelijk wordt het snel opgelost. Onze excuses alvast voor het ongemak. 

Groetjes,

JoachimJ


Reageer