Skip to main content

Mij dochter kan niet op haar easy banking app. Ik heb nochtans in mijn bank app aangevinkt dat ze toegang mag krijgen. Maar op jullie website staat dat ik moet bevestigen met kaartlezer maar ik krijg dit niet te zien op de app? Kan iemand helpen??

Hallo @miekephlippo

Vaak is het ook mogeljk om te tekenen met jouw code van jouw app. Maar in dit geval vrees ik eerder dat er nog iets misloopt in het profiel van jouw dochter. 

Omdat we via social media geen toegang hebben tot je gegevens, kunnen we dit voor jou niet nagaan.

Je kan hiervoor contact opnemen met onze beveiligde kanalen. gelieve contact op te nemen met jouw profiel, niet van jouw dochter. 

Via Easy Banking Web kan u bij Berichten een beveiligd bericht sturen of via Hulp nodig? een livechat starten.

U kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Center of Neem contact met ons op. U wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

Maakt u geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met uw 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor u klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

 

Groetjes, Joyce. 


Reageer