Skip to main content

Beste,

 

ik krijg al een ganse dag op de app steeds de melding “Door een technisch probleem is deze functie tijdelijk niet beschikbaar (EBA0010). Is er een probleem?

 

mvg,

carine

Beste @Carine Rummens

Bedankt voor jouw bericht. Bij welke stap krijg je deze foutmelding precies? Kan je eens kijken of de datum en tijd op jouw toestel op automatisch staan? Je kan ook contact opnemen met onze helpdesk Easy Banking op het nummer 02 433 40 92. Je kan hier terecht van maandag tot vrijdag tussen 7 en 22u en zaterdag van 9 tot 17u. 

Groetjes,

JoachimJ


Dag Joachim,

‘ik ben ondertussen al een beetje wijzer 😊. Mijn lopende rekening heb ik afgesloten maar ik heb nog volmacht op 2 andere rekeningen. Echter kan ik daar nu ook niet meer op. Bij het inloggen online krijg ik melding Easy Banking Web-contract is geblokkeerd. Misschien is dat dan ook de reden waarom ik niet op de app kan. 
De foutmelding op de app krijg ik onmiddellijk bij het gezichtsherkenning.

 

groetjes,

carine


Hallo @Carine Rummens,

Het Easy Banking Web-contract wordt gekoppeld aan een rekening waarvan je houder of gevolmachtigde bent. In jouw geval zal dus het contract zijn gekoppeld aan de rekening die je hebt afgesloten. Er zal dus een nieuwe contract moeten worden ingesteld maar dan op één van de twee andere rekeningen waar je volmacht op hebt.

Je kan hiervoor contact nemen via 02 433 40 92, van maandag tot vrijdag van 7u tot 22u en zaterdag van 9u tot 17u.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD


Reageer