Beantwoord

hacking

  • 10 July 2021
  • 1 reactie
  • 135 Bekeken

Ik heb zojuist een bericht gekregen en er stond op dat er iemand was ingelogd op mijn easy banking via een IPhone 10 en dat was ik niet! Wat moet ik doen? Ik bel jullie, maar jullie zijn niet bereikbaar/gesloten.

Groeten 

icon

Beste antwoord van LarsD 12 July 2021, 13:56

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 4

Dag, @Noura,

 

Kan je ons zeggen waar je dit bericht juist hebt ontvangen? Het kan namelijk gaan om een vals bericht.

 

Als je toch het vermoeden hebt dat er een gevaar is voor jouw bankgegevens, dan kan je ons gedurende de hele dag (van 7u tot 22u op werkdagen, van 9u tot 17u op zaterdag) bellen op het nummer 02 762 60 00 of via de easy banking app (door te klikken op “contact” en dan “bel ons” (easy banking centre”)).

Je kan ons ook beveiligd contacteren via de website door eerst aan te melden met jouw gegevens en nadien te klikken op het icoon van de tekstballon om een gesprek met een adviseur op te starten.

 

Reageer