Doordat er technische problemen waren in de nacht van 14/06/2021 en 15/06/2021. Werd mijn Visa kaart geblokkeerd wanneer ik mijn limiet probeerde te verhogen. ik voerde altijd de juiste handtekening in maar kreeg steeds de melding dat deze verkeerd was. Na 5x te proberen werd mijn kaart geblokkeerd. Vandaag 15/06 probeer ik de helpdesk maar liefst 5x te bellen maar tot nu nog geen ene medewerker aan de lijn gekregen. Gewoon teleurstellend de dienstverlening!
Hallo
Ik begrijp dat dit vervelend is, onze excuses ook voor de lange wachttijden.
Helaas kan je enkel via beveiligde chat (door aangemeld op de website te chatten met een adviseur) of per telefoon vragen om je kaart te laten deblokkeren.
Weet dat we bereikbaar zijn vanaf 7u tot 22u iedere werkdag, ‘s ochtends voor 9u en ‘s avonds na 18u is het vaak minder druk.
Ik wou ook even vermelden, maar misschien heb je dit wel zo gedaan, als je een limietsverhoging wilt tekenen, gebeurt dit steeds met een gewone bankkaart (die waarmee je bent aangemeld), niet met de VISAkaart, ook al vraag je de limietsverhoging op die VISAkaart.
Groeten
LienV
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.