Helpdesk onbereikbaar

  • 15 June 2021
  • 1 reactie
  • 148 Bekeken

Doordat er technische problemen waren in de nacht van 14/06/2021 en 15/06/2021. Werd mijn Visa kaart geblokkeerd wanneer ik mijn limiet probeerde te verhogen. ik voerde altijd de juiste handtekening in maar kreeg steeds de melding dat deze verkeerd was. Na 5x te proberen werd mijn kaart geblokkeerd. Vandaag 15/06 probeer ik de helpdesk maar liefst 5x te bellen maar tot nu nog geen ene medewerker aan de lijn gekregen. Gewoon teleurstellend de dienstverlening!


1 reactie

Reputatie 1

Hallo @MAVOKA Renedi !

 

Ik begrijp dat dit vervelend is, onze excuses ook voor de lange wachttijden.

Helaas kan je enkel via beveiligde chat (door aangemeld op de website te chatten met een adviseur) of per telefoon vragen om je kaart te laten deblokkeren.

Weet dat we bereikbaar zijn vanaf 7u tot 22u iedere werkdag, ‘s ochtends voor 9u en ‘s avonds na 18u is het vaak minder druk.

 

Ik wou ook even vermelden, maar misschien heb je dit wel zo gedaan, als je een limietsverhoging wilt tekenen, gebeurt dit steeds met een gewone bankkaart (die waarmee je bent aangemeld), niet met de VISAkaart, ook al vraag je de limietsverhoging op die VISAkaart.

 

Groeten

 

LienV

Reageer