Skip to main content

Beste, ik probeer Al sinds vandaag inteloggen bij easy banking maar dit lukt Niet ik Ben een ex-bpostbank klant en ik wil mij klantnummer vinden en dit lukt wanneer ik wil Verder gaan zegt hij technische problemen probeer later opnieuw met foutecode :ABE0010 ik heb Al van andere comentaren gelezen dat ik mijn aparaatnaam zou moeten aanpassen en mijn datum en tijd op automatische moeten zetten dit heb ik gedaan en Dan nog lukt het ook nog Niet zou u me kunnen helpen 

Mvg,Chadi

bij mij blijft ook alles dood,kan niets intypen,er reageert gewoon niets…...


Hallo @Chadi, @j wayne,

Bedankt alvast voor jullie geduld. Het is inderdaad vervelend dat het niet lukt om aan te melden. We doen het nodige om dit zo snel mogelijk op te lossen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD


@LarsD 

Dank u wel voor een Antwoord

 

Mvg, Chadi


Beste,

 

het lukt mij niet meer in te loggen op mijn computer, wat ik voordien altijd gedaan heb.

Op de gsm met de app geen problemen.

Met vriendelijke groeten

Hans Van Mierlo


Dag @hans van mierlo ,

Er is ons inderdaad gemeld dat enkele klanten hinder ondervinden hiermee. We zijn druk in de weer om dit snel weer toegankelijk te maken. We raden aan even af te wachten en het later opnieuw te proberen.

Onze excuses voor het ongemak.

Groetjes,

Liz


Reageer