Skip to main content

IPhone met Easy Banking is kopje onder gegaan in een Afrikaans moeras, en ik moet de Easy Banking installeren op de iPad.

zeer Easy : 4 cijfersvan mijn Card Number wordt automatisch en fout ingevuld (6703). Wanneer ik het Card Number op mijn bankkaart probeer in te geven, krijg ik een rode foutmelding: nummer niet goed. Geen uitleg verder.

Daar sta je in Afrika. Wat kan ik doen?

Hallo @riyadiwxsnl,

Bedankt voor je bericht.

Gezien je aangeeft in je andere bericht: geen iPhone meer - wel een iPad | Community BNP Paribas Fortis dat je inmiddels bij de stap zit voor de activatiecode in te vullen nemen we aan dat je inmiddels dan wel de gegevens van je kaart hebt kunnen invoeren in Easy Banking App op je tablet?

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD


Zeker! De Easy Banking app was jaaaren geleden ooit op de iPad geïnstalleerd, in de tijd dat kaartnummers nog met 6307 begonnen. Het volstond om de app volledig te verwijderen. Dankzij deze vondst ben ik nu bij het volgende probleem gesukkeld. Bedankt voor de opvolging. 


Hallo @riyadiwxsnl,

En is het eventueel een oplossing zoals we dan hadden voorgesteld bij je andere bericht dat je dan de activatiecode laat sturen naar een telefoonnummer van iemand in je naast omgeving? De persoon hoeft dan enkel de code per sms te ontvangen en kan dan nadien het aan jou bezorgen. Jij kan het dan invullen in de app om dan verder te kunnen gaan in het proces voor je profiel te activeren.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD


Reageer