Beantwoord

Itsme via Fortis app

  • 18 October 2020
  • 12 reacties
  • 735 Bekeken

Hey 

Ik zou graag mijn resultaten van mijn coronatest bekijken. Daarom wil ik me graag aanmelden via itsme.  

Is het mogelijk om met de Easy Banking app een account te maken op itsme? Ik heb hier in quarantaine geen kaartscanner liggen. 

Mvg 

Senne

icon

Beste antwoord van Anonymous 20 October 2020, 11:35

Bekijk origineel

12 reacties

Hey @Senne F ,

Om Itsme te activeren, zal je sowieso een kaartlezer nodig hebben.

Via deze link kan je een kaartlezer bestellen die per post wordt opgestuurd.

Groetjes,

Lieze

Beste,

Ik probeer sinds gisteren mijn Its me app te activeren aan de hand van mijn bankgegevens met kaartlezer, maar helaas lukt dit niet. Ik krijg telkens de melding “technisch probleem”.

Groetjes,

Betül

Reputatie 1

Dag @betulerdem1990

Om Itsme te gebruiken, is het belangrijk dat wij over uw correcte persoonlijke gegevens beschikken en dat uw ID in orde staat.

Je kan in je Easy Banking Web nakijken of je contactgegevens nog steeds correct zijn. Indien niet, ga je deze eerst moeten aanpassen.

Groetjes,

Jadie

 

 

@Fortis, ik belde vandaag nog naar de Helpdesk deze melde mij dat het probleem bij ITSME ligt…

Wat is het nu?

@Fortis, ik belde vandaag nog naar de Helpdesk deze melde mij dat het probleem bij ITSME ligt…

Wat is het nu?

@JadieT 

@Fortis, ik belde vandaag nog naar de Helpdesk deze melde mij dat het probleem bij ITSME ligt…

Wat is het nu?

@JadieT

ook zijn al mij gegevens in het systeem correct: ID kaart werd onlangs op jullie kantoor ingelezen,…
Dus daar kan het ook niet aanliggen...

Reputatie 3

Dag David VL

Heb jij It’s Me nog op een ander toestel gebruikt? Als dit zo is, dien je dit te laten verwijderen uit het systeembeheer bij It’s Me zelf. Dit kan via volgende link: https://my.prd.itsme.be/unblock?lng=nl

Laat zeker weten als dit een oplossing biedt.

 

Beste @Shari V , 

 

Ik heb het op een 2de toestel geïnstalleerd maar ik heb me op geen enkel kunnen inloggen voor een eerste maal (een account aangemaakt maw). Ik krijg steeds de bad acces melding. De link die je doorstuurt, gebruik ik, ik vul het nummer in en dan krijg ik de melding “oeps er ging iets fout”.

 

Schitterende APP :s

Reputatie 3

 

Als je it’s Me op een ander toestel hebt proberen te installeren, ook al is dit niet gelukt, dient It’s Me dit nog steeds te verwijderen uit hun systeembeheer. Je kunt de app van It’s Me maar op één smartphone installeren.
 
Controleer zeker ook in de instellingen ofdat uw gegevens bij ons nog up-to-date zijn. Als dit niet zo is, kan dit ook een technische storing veroorzaken.
 

 

 
Als u nog problemen ervaart met het sinatlleren van de app, stel ik voor dat je het formulier op hun site invult: https://support.itsme.be/hc/nl/requests/new

Als ik er zelfs niet in slaagt om een account aan te maken, hoe moet ik dan uit hun systeem verwijderd worden?  Mijn gegevens bij jullie kloppen. En de link voor het verwijderen van een account dat u doorstuurt werkt evenmin… 

En heb reeds een aantal dagen geleden het formulier ingevuld… :shrug:

 

Hallo,

ik heb een gelijkaardig probleem. Ik krijg elke keer de melding ‘security error - your session has been invalidated’ als ik de procedure start om te koppelen met bnp. Heb intussen de app al paar keer opnieuw geïnstalleerd, gegevens nagekeken in easy bankin app, heb itsme maar op 1 toestel gedownload …

Iemand die weet waar het aan kan liggen en vooral hoe ik het kan oplossen?

Mvg

Lieve

Reputatie 1

Dag @Lieve R en @David VL 

 

Bij nieuwe toestellen is inderdaad een heractivatie nodig. Er wordt aangeraden om via dezelfde weg ter heractiveren als je eerste activatie.

Op de Hulp-pagina van itsme vind je wat info over mogelijke technische issues die voorkomen.

Wat ook altijd kan helpen, is vragen aan itsme om de persoonlijke gegevens te wissen, zodat je opnieuw kan beginnen, alsof je dus een nieuwe gebruiker bent. Dat kan gewoon via het contactformulier. Wacht dan op bevestiging, en maak dan opnieuw een account aan.

 

LienV

Reageer