Hey
Ik zou graag mijn resultaten van mijn coronatest bekijken. Daarom wil ik me graag aanmelden via itsme.
Is het mogelijk om met de Easy Banking app een account te maken op itsme? Ik heb hier in quarantaine geen kaartscanner liggen.
Mvg
Senne
Hey
Ik zou graag mijn resultaten van mijn coronatest bekijken. Daarom wil ik me graag aanmelden via itsme.
Is het mogelijk om met de Easy Banking app een account te maken op itsme? Ik heb hier in quarantaine geen kaartscanner liggen.
Mvg
Senne
Hey
Om Itsme te activeren, zal je sowieso een kaartlezer nodig hebben.
Via deze link kan je een kaartlezer bestellen die per post wordt opgestuurd.
Groetjes,
Lieze
Beste,
Ik probeer sinds gisteren mijn Its me app te activeren aan de hand van mijn bankgegevens met kaartlezer, maar helaas lukt dit niet. Ik krijg telkens de melding “technisch probleem”.
Groetjes,
Betül
Dag @betulerdem1990
Om Itsme te gebruiken, is het belangrijk dat wij over uw correcte persoonlijke gegevens beschikken en dat uw ID in orde staat.
Je kan in je Easy Banking Web nakijken of je contactgegevens nog steeds correct zijn. Indien niet, ga je deze eerst moeten aanpassen.
Groetjes,
Jadie
@Fortis, ik belde vandaag nog naar de Helpdesk deze melde mij dat het probleem bij ITSME ligt…
Wat is het nu?
@Fortis, ik belde vandaag nog naar de Helpdesk deze melde mij dat het probleem bij ITSME ligt…
Wat is het nu?
@Fortis, ik belde vandaag nog naar de Helpdesk deze melde mij dat het probleem bij ITSME ligt…
Wat is het nu?
ook zijn al mij gegevens in het systeem correct: ID kaart werd onlangs op jullie kantoor ingelezen,…
Dus daar kan het ook niet aanliggen...
Dag David VL
Heb jij It’s Me nog op een ander toestel gebruikt? Als dit zo is, dien je dit te laten verwijderen uit het systeembeheer bij It’s Me zelf. Dit kan via volgende link: https://my.prd.itsme.be/unblock?lng=nl
Laat zeker weten als dit een oplossing biedt.
Beste
Ik heb het op een 2de toestel geïnstalleerd maar ik heb me op geen enkel kunnen inloggen voor een eerste maal (een account aangemaakt maw). Ik krijg steeds de bad acces melding. De link die je doorstuurt, gebruik ik, ik vul het nummer in en dan krijg ik de melding “oeps er ging iets fout”.
Schitterende APP :s
Als ik er zelfs niet in slaagt om een account aan te maken, hoe moet ik dan uit hun systeem verwijderd worden? Mijn gegevens bij jullie kloppen. En de link voor het verwijderen van een account dat u doorstuurt werkt evenmin…
En heb reeds een aantal dagen geleden het formulier ingevuld…
Hallo,
ik heb een gelijkaardig probleem. Ik krijg elke keer de melding ‘security error - your session has been invalidated’ als ik de procedure start om te koppelen met bnp. Heb intussen de app al paar keer opnieuw geïnstalleerd, gegevens nagekeken in easy bankin app, heb itsme maar op 1 toestel gedownload …
Iemand die weet waar het aan kan liggen en vooral hoe ik het kan oplossen?
Mvg
Lieve
Dag
Bij nieuwe toestellen is inderdaad een heractivatie nodig. Er wordt aangeraden om via dezelfde weg ter heractiveren als je eerste activatie.
Op de Hulp-pagina van itsme vind je wat info over mogelijke technische issues die voorkomen.
Wat ook altijd kan helpen, is vragen aan itsme om de persoonlijke gegevens te wissen, zodat je opnieuw kan beginnen, alsof je dus een nieuwe gebruiker bent. Dat kan gewoon via het contactformulier. Wacht dan op bevestiging, en maak dan opnieuw een account aan.
LienV
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.