Beantwoord

Mijn begunstigde

  • 5 June 2021
  • 1 reactie
  • 196 Bekeken

Hallo , al jaren gebruik ik PC-Fortis-Banking zonder problemen.

Vandaag moest ik diverse betalingen doen , maar merkte opeens dat al mijn begunstigde

verdwenen zijn , dit is vervelend , want ik moet nu opnieuw al deze (terug) toevoegen.

Wat kan hier de oorzaak zijn , of zijn er misschien mensen die dit overkomen is , ik hoor het graag van jullie.

icon

Beste antwoord van Shari V 7 June 2021, 10:19

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3

Dag Eddy.D

Heb jij toevallig een rekening laten afsluiten? Als dit zo is, dan was jouw webcontract daaraan gekoppeld en hebben de medewerkers waarschijnlijk een merge vergeten te doen van uw begunstigden naar dat nieuwe contract.

Je kunt dit alnog laten doen maar daarvoor zal je telefonisch contact met ons moeten opnemen. . Je kan de medewerkers bereiken op het nummer 02 762 60 00. Als je over de app beschikt, raad ik je zeker aan om deze te gebruiken om in te bellen: Aanmelden > Contact (voorlaatse icoon)> Easy Banking Center > categorie 'Mijn kaarten en rekeningen' kiezen.

Reageer