operabrowser

  • 27 July 2020
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

beste, ik sta nu 13 pdf achter op mijn download, normaal gezien klik je op vernieuwen, downloaden en dan heb ik per dag mijn uittreksel, nu stapelt het zich dus op, ik kan wel via een andere weg mijn uittreksel downloaden, maar dat is dan in een andere vorm van pdf, zodat mijn mapje uittreksels één onoverzichtelijk kluwen wordt ipv lekker op nummer, ok de meesten onder jullie zullen zeggen waarom wil je dat downloaden ? maar ik heb dus geen smartphone en weiger voorlopig dat onding, ik wil zelf inzage hebben in eigen mappen en niet afhangen van de bank zelf, wantrouwig van aard ws, kan het zijn dat een download gelimiteerd is via acrobat reader of via de bank instellingen of door de browser ? opera gebruik ik dus zou het beter zijn via chroome ?  alvast bedankt om mee te denken , groetjes


1 reactie

Dag @nadine2 ,

Er zijn helaas storingen gemeld op de functie “Download rekeninguittreksels aanvragen” waardoor het kan zijn dat je uittreksels niet willen downloaden. Het raadplegen en opslaan kan inderdaad wel nog.

In dit geval raad ik je dus aan even af te wachten tot wij het helemaal opgelost hebben, zodat je dan de uittreksels kan printen en dezelfde lay-out kan verder houden.

Als je graag in de tussentijd toch een overzicht hebt, kan je voorlopig wel via het raadplegen en opslaan gaan!

We werken zo snel mogelijk aan een oplossing zodat je het weer kan downloaden zoals voordien!

Groetjes,

Lieze

Reageer