Skip to main content

Klaar voor uw nieuwe bank?? De bank voor een wereld in verandering!!!!

Sinds vrijdag geen mobile of online banking beschikbaar! Al jaren klant bij Bpost en nooit problemen gehad, en nu bij BNP en niets werkt, zelfs telefonisch niet. Dit geeft echt een goede indruk van jullie klantenservice. Wanneer wordt dit eindelijk opgelost??

Misschien toch tijd voor een “nieuwe bank”?

Hallo @Patrick Alloin,

Dit is inderdaad zeer vervelend en wij excuseren ons voor het ongemak dat dit probleem veroorzaakt. Bij enkele klanten is er dus helaas nog een probleem met de online toegang.

Momenteel kunnen we voor dit probleem op te lossen enkel aanraden telefonisch contact te zoeken via het Easy Banking Centre: 02 762 60 00 of langs een kantoor te gaan.

Het Easy Banking Centre is open op werkdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 22u.

Wij hopen natuurlijk dat deze problemen zo snel mogelijk zijn opgelost.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD


Reageer