Skip to main content

Op welke plaats kan ik beursorders ingeven?

Beste @Roland Martens

Bedankt voor je bericht. Indien je een effectenrekening hebt kan je in Easy Banking Web aandelen en andere effecten aan- en verkopen. Hierbij de te volgen stappen :

 

  • Meld je aan via www.bnpparibasfortis.be 
  • Klik bovenaan op Sparen en beleggen en kies voor Beleggingen zoeken
  • Voer de ISIN-code van het effect dat je wil aankopen in, of geef de naam van het effect op
  • Selecteer ook de juiste beleggingscategorie (aandelen, obligaties, ...)
  • Klik op Zoeken.
  • Klik op de naam van het effect
  • Neem alle informatie goed door en druk onderaan op Kopen
  • Vervolledig het formulier en klik op Nu versturen
  • Neem opnieuw alle informatie zorgvuldig door en geef aan dat je van alles hebt kennis genomen en dat je akkoord gaat met de algemene voorwaarden
  • Volg de stappen met je debetkaart en kaartlezer en klik op Bevestigen

 

Je kan ook onze adviseurs sparen en beleggen contacteren indien je meer informatie wenst, of je dit door een van onze medewerkers wil laten uitvoeren. Je kan ons hiervoor bereiken op het nummer 02 433 41 34. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag tussen 7 en 22u en zaterdag van 9 tot 17u. Bedankt alvast en nog een fijne dag. 

Groetjes,

JoachimJ


Beste Joachim,

 

Bedankt voor je info. Ik had ondertussen, gisterenavond, nog  ex-collega en mijn beste vriend Stanny Jacquet gevraagd naar die info en kreeg die onmiddellijk zodat ik nog orders kon plaatsen.

Toch nog even dit: 25 jaar geleden zwaaide ik af als adjunct-agentschapsdirecteur van het agentschap Hasselt-Bampslaan (1ste categorie). Omdat op dat ogenblik onze Bank veel te duur was voor aandelentransacties, trackers en dergelijke meer ben ik naar BinckBank gestapt aan bijzonder lage tarieven voor mij en een uitstekende service tot 22u; voor mij belangrijk als belegger op de beurzen in Amerika, Canada en in veel mindere mate Europa. Toen BinckBank werd overgenomen door de Denen groeiden de problemen met de dag aan en vertrok ik naar Bolero en, omwille van mijn ziekte, ga ik daar mijn rekening binnenkort sluiten waarvan ik hen heb op de hoogte gebracht; ik hou aan dat telefonisch contact een warm gevoel over aan de wijze waarop ik ben te woord gestaan door één van de orderdesk.

Toen ik nu begon orders in te geven bij BNP, voelde ik me terug gekatapulteerd naar de middeleeuwen in de beleggingswereld. Het programma is blijkbaar, sinds mijn vertrek bij onze Bank, niet meer gewijzigd en dus in vergelijking met de programma’s die ik bij Binck en Bolero gebruikte, ouwe brol in de beleggingswereld. Zelfs een tracker op Platinum in euro’s op de beurs van Milaan blijkt voor BNP een onoverkomelijke hindernis; dit is onze Bank onwaardig. Dat men eens een voorbeeld zou nemen aan Bolero onder de vleugels van KBC-Bank en een eigen Broker opricht onder de weide vleugels van BNP Parisbas Fortis; het zal ongetwijfeld de klanten en onze Bank geen windeieren leggen. Dit moest me, ondanks mijn ziekte, toch even van het hart.

Met vriendelijke groeten,

Roland Martens


Beste @Roland Martens,

Bedankt dat je deze ervaring met ons wou delen. 

Het is goed dat je dan ook een vergelijking kon maken tussen de verschillende platformen voor te beleggen.

Wij werken natuurlijk continue om onze diensten te verbeteren voor onze klanten.

Daarom zijn feedback/suggesties zeker altijd welkom!

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD


Beste Lars,

Dat “ continue werken aan de verbetering van onze diensten voor onze klanten “ mogen we in deze nemen met “een kamion zout “. Er kan in de afgelopen 25 jaar misschien veel zijn gepraat over dit onderwerp (en veel geld gekost hebben ), maar in de praktijk is hiervan NIETS merkbaar. Mijn motto is altijd geweest: niet alleen dure woorden maar DADEN; enkel daarvan worden uw klanten en de Bank beter. En blijf dit voor ogen houden: “de klant is uw boterham, geen klanten - geen boterhammekes”

 

Groetjes,

Roland Martens


Reageer