Beantwoord

problemen met app en chrome

  • 29 September 2020
  • 1 reactie
  • 324 Bekeken

Beste sinds eergisteren geraak ik niet meer op bnp app easy banking met thuis WiFi. Met 4g lukt het wel. Ook geraak ik niet op site met Windows 7 Chrome? Heb modem al eens gereset en alles nagezien. Niks gevonden? Weet iemand hier raad mee? iPhone met iOS 14 is de telefoon. Groeten en alvast dank Steven

icon

Beste antwoord van YannickB 30 September 2020, 11:36

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7

Hallo Steven,

Wanneer je via een bepaald netwerk geen verbinding met onze website kan maken, dan wilt dat meestal zeggen dat er gedetecteerd werd dat een toestel op dat netwerk mogelijk geïnfecteerd werd door malware.

Uit veiligheid wordt de toegang tot onze website dan geblokkeerd.

Ik raad je aan om, moest je dat nog niet gedaan hebben, op alle pc’s en laptops die verbinding maken met jouw WiFi-netwerk een uitgebreide virus- en malwarescan uit te voeren. Nadien kan je ook je internetmodem nog eens uitschakelen (een kwartier de stekker uittrekken zou voldoende moeten zijn). Dit zorgt er bij de meeste internetproviders voor dat je IP-adres vernieuwd wordt.

 

Reageer