Die melding is normaal na te lange inactiviteit.
Als je vervolgens op “Sluiten” klikt, wordt je normaal gezien terug naar het aanmeldscherm gestuurd.
Welke IOS versie heb je? Kan je deze eens upgraden naar v17.4.1 ?
Hey @ktan08 ,
het kan zijn dat de applicatie nog blijft draaien in de achtergrond van je toestel als je de applicatie daar ook niet sluit of wegveegt.
Ondanks dat je je afmeld van je klantenprofiel, kan je de Easy Banking App dus het beste ook sluiten in de apps die in de achtergrond nog blijven draaien.
Je kan ook de stappen volgen die Seerdekens heeft meegegeven.
Laat ons zeker weten indien het zich nog steeds zou voordoen!
Groetjes,
Jess
Het updaten van het is heeft het probleem verholpen.
Merci voor de hulp.
Mvg,
Kevin
Hallo @ktan08,
Bedankt voor ons een update te geven. We zijn blij dat het probleem hiermee is verholpen.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Ik heb de probleem ook en doe ik aan en uit kom altijd maximale duur sessie verlopen ik kom niet op mijn rekening wat de doen
Hallo @Juve,
Bedankt voor je bericht.
Heb je al reeds de app volledig verwijderd en daarna terug op je toestel gezet? Zo heb je namelijk de meest huidige versie van de app.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Heb dat gedaan maar blijf de zelfde
Hallo @Juve,
Kan je ons vertellen welk type van toestel dat je gebruikt? Is het een toestel dat werkt met software van Android of iOS (Apple)? Weet je ook welke versie van software op het toestel staat (dit kan je raadplegen via de instellingen van je toestel)?
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Hallo @Juve,
Bedankt voor deze info. Dan kunnen we dit al bezorgen aan onze technische dienst om hiervan melding te maken.
Hoe staan trouwens verder de instellingen van je toestel? Bijvoorbeeld de tijd/datum: staat deze op “automatisch” ingesteld? Zo niet, kan je dit dan aanpassen en daarna nog eens proberen?
Met vriendelijke groeten,
LarsD