Skip to main content

Dag Allen,

Wanneer ik de app op het toestel iphone 12 mini  (toestel van mijn moeder) installeer en daarna mij afmeld in de app, krijg ik de volgende dag de melding dat de maximale duur van mijn sessie bereikt is. Ik heb nochtans op afmelden geklikt voor ik de app afsloot.

 

 

Vervolgens kan ik de app niet meer gebruiken en moet ik het opnieuw installeren om terug te kunnen gebruiken.

Iemand die enig idee heeft hoe dit komt en hoe ik dit kan verhelpen?

Mvg,

Kevin Tahon

Die melding is normaal na te lange inactiviteit.
Als je vervolgens op “Sluiten” klikt, wordt je normaal gezien terug naar het aanmeldscherm gestuurd.

Welke IOS versie heb je? Kan je deze eens upgraden naar v17.4.1 ?


Hey @ktan08 , 

het kan zijn dat de applicatie nog blijft draaien in de achtergrond van je toestel als je de applicatie daar ook niet sluit of wegveegt.

Ondanks dat je je afmeld van je klantenprofiel, kan je de Easy Banking App dus het beste ook sluiten in de apps die in de achtergrond nog blijven draaien.

 

Je kan ook de stappen volgen die Seerdekens heeft meegegeven.

Laat ons zeker weten indien het zich nog steeds zou voordoen!

 

Groetjes,

Jess


Het updaten van het is heeft het probleem verholpen.

Merci voor de hulp.

 

Mvg,

Kevin 


Hallo @ktan08,

Bedankt voor ons een update te geven. We zijn blij dat het probleem hiermee is verholpen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD


Ik heb de probleem ook en doe ik aan en uit kom altijd maximale duur sessie verlopen ik kom niet op mijn rekening wat de doen


Hallo @Juve,

Bedankt voor je bericht.

Heb je al reeds de app volledig verwijderd en daarna terug op je toestel gezet? Zo heb je namelijk de meest huidige versie van de app.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD


Heb dat gedaan  maar blijf de zelfde 


Hallo @Juve,

Kan je ons vertellen welk type van toestel dat je gebruikt? Is het een toestel dat werkt met software van Android of iOS (Apple)? Weet je ook welke versie van software op het toestel staat (dit kan je raadplegen via de instellingen van je toestel)?

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD


Iphone 13 ios17 


Hallo @Juve,

Bedankt voor deze info. Dan kunnen we dit al bezorgen aan onze technische dienst om hiervan melding te maken.

Hoe staan trouwens verder de instellingen van je toestel? Bijvoorbeeld de tijd/datum: staat deze op “automatisch” ingesteld? Zo niet, kan je dit dan aanpassen en daarna nog eens proberen?

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 


Reageer