Beantwoord

sessie afgelopen te lang inactief

  • 20 August 2023
  • 41 reacties
  • 889 Bekeken

  • Avonturier - Niveau 2
  • 19 reacties

Inloggen via pc banking lukt niet. Krijg steeds de melding sessie afgelopen wegens te lang inactief gebleven. Opnieuw installeren en telefoon opnieuw opstarten gedaan. Dan kan ik 1 malig inloggen maar daarna krijg ik weer dezelfde melding

icon

Beste antwoord van LarsD 21 August 2023, 11:00

Bekijk origineel

41 reacties

@Julie N dank voor je reactie. Het antwoord is neen.

Groetjes 

Neen.

Ik gebruik geen openbare netwerk verbinding. Heb app al meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, wifi uitgeschakeld, VPN uitgeschakeld...... niets werkt. Krijg ook vaak naast melding "sessie verlopen" de melding  " technisch probleem". Hoop dat dit vlug opgelost wordt. 

Is al sedert vorige zaterdag. We betalen al 35 jaar het equivalent van 7 euro aan service kosten  dit is geen service! Het is makkelijk het op het klantennztwerk te steken. De goedgelovige klant loopt er weer in. @Julie N  als de bank nu op de hoogte is doet ze er hopelijk ook iets aan. De app van o.a. Belfius werkt wel... we kunnen ook massaal deze gebruiken natuurlijk maar dat kan toch niet de bedoeling zijn....

Reputatie 5

Hallo @Amy,

Bedankt om ons op de hoogte te blijven houden. Wij excuseren ons voor het ongemak dat dit probleem momenteel veroorzaakt. Onze technische dienst is op de hoogte van het probleem en er wordt volop gewerkt aan een oplossing.

Wij vragen zeker bij nieuwe gevallen dit aan ons te melden.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Ik heb ook dat probleem met sessie  verlopen grt

@Juve melden aan de bank aub en als ze zeggen dat het waarschijnlijk aan je verbinding ligt duidelijk maken dat via de communiteit al een week geleden mensen het probleem hebben. Gaande van Wenduine  Antwerpen  Portugal... weet niet waar jij woont. Ze krijgen het niet opgelost ondanks hun belofte van weerom 2 dagen geleden. @LarsD 

Van genk 

@Juve en op een netwerk van een provider of lokaal/werk?

@Julie N . Geen VPN noch openbaar internet.... is nu bijna een maand dat het niet werkt.

Heb hetzelfde probleem al enkele dagen. Is er een oplossing?

Het is weeral hetzelfde. Om de zoveel weken lukt het niet. De bank reageert niet en probeert het op je netwerk te steken. Als je mijn beginpost leest zal je zien dat het verspreid is over Vlaanderen. Zij doen iets bij de update dat bij bepaalde netwerken een probleem creëert.  Het kanbhelpen om enkel het openbaar netwerkvte gebruiken .

Hallo @Stephaan Hoskens en @Amy ,

Sinds gisteren is er een technisch probleem bij het aanmelden op de app opgemerkt. Onze technische dienst is hiermee bezig om dit zo snel mogelijk op te lossen. Voor de meeste klanten is dit al in orde. Maar we merken dat er toch nog steeds enkele klanten zijn die de problemen nog ondervinden.

Groetjes, Joyce. 

Dit is sedert meer dan een jaar een probleem dat om de zoveel maanden terugkomt na updaten van jullie systeem..…

Groetjes 

Hallo @Amy

Staat er op dit moment een update klaar voor onze app? Of heb je net de update gedaan? 

Groetjes, Joyce. 

Neen. Wat Ik bedoel tmis dat telkens nadat er bij jullie een bepaaldebupdate gedaan werd het fout loopt.  In het verleden heb ik dit meermaals op aanraden van jullie helpdesk zelf een update gedaan... . helaas.  Nu wacht ik gewoon af als het weer eens niet lukt (vrij regelmatig). Na enkele dagen/weken lukt het dan weer. Anderen mogen nu de klokkenluider zijn   Ik heb het deze maal ook niet aan jullie gemeld(is al van zaterdag/zondag) en heb enkel gereageerd na decreactie van @Stephaan Hoskens

Groetjes 

Reageer