Beantwoord

sessie afgelopen te lang inactief

  • 20 August 2023
  • 35 reacties
  • 614 Bekeken

  • Avonturier - Niveau 2
  • 16 reacties

Inloggen via pc banking lukt niet. Krijg steeds de melding sessie afgelopen wegens te lang inactief gebleven. Opnieuw installeren en telefoon opnieuw opstarten gedaan. Dan kan ik 1 malig inloggen maar daarna krijg ik weer dezelfde melding

icon

Beste antwoord van LarsD 21 August 2023, 11:00

Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 4

Hallo, @Amy,

Bedankt voor je bericht

We hebben hier een vraag van gemaakt want het is een probleem dat niet vaak voorkomt.

We moeten dit toch verder laten onderzoeken. Hoe lang ervaar je dit probleem al? Je spreekt over een telefoon? Je bedoelt dat je dus wil aanmelden via Itsme? Krijg je hetzelfde probleem als je bent aangemeld met kaart en een kaartlezer?

Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Het is via smartphone Samsung. Ondertussen technische dienst bank aan de lijn gehad. Voorlopig werkt het enkel via 4G en niet via WIFI

Reputatie 4

Hallo, @Amy,

Je hebt het probleem via Easy Banking App en dus niet via Easy Banking Web via PC. Het probleem wordt dan verder onderzocht via de helpdesk?

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Klopt

Groetjes

Reputatie 4

Hallo, @Amy,

Hopelijk kan dan het probleem worden opgelost. Hou ons zeker op de hoogte.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Ik heb hetzelfde probleem op mijn iphone, steeds sessie te lang actief, ook na herstart van de iphone. Bedankt voor de tip met wifi uitschakelen, via 4G/5G lukt het wel.

Op de pc lukt het ook niet om aan te melden via itsme. Ik word telkens terug naar het aanmeldscherm gestuurd.

Reputatie 2

Hallo @Amy en @jan.heijl 

 

Bedankt voor jullie bericht.

Als jullie afmelden via Easy Banking App, hoe doen jullie dat? Het is heel belangrijk om correct af te melden. Dit kun je doen door onderaan op instellingen te klikken en dan rechtsboven aan op afmelden te klikken. Indien je niet afmeld via deze weg, kan het inderdaad zijn dat je met dit probleem te maken hebben.

De meest voorkomende zaak is dat er naar een andere app wordt gegaan i.p.v. af te melden. Hierdoor ‘verloopt’ de sessie. Als je dus gewoon afmeld, ga je deze melding niet meer krijgen.

Ik hoop dat ik een antwoord heb kunnen geven op het probleem. Indien er toch iets niet lukt, raad ik aan om telefonisch contact op te nemen. Dit kun je doen via Easy Banking App via ‘communicatie’ of op het nummer 02 762 60 00. We helpen graag verder.

Groetjes,

Julie N

Beste @Julie N ,

Afmelden of naar een andere app gaan, zolang ik op de wifi zit krijg ik die melding. Als ik op 4 of 5G zit, kan ik aanmelden.

Groeten Jan

@jan.heijl  @Julie N Hier ook. Wij verblijven momenteel op Sunpark in Wenduine. Volgens de bank zou het te maken hebben met het netwerk hier ter plaatse. Ik heb de verantwoordelijke gecontacteerd die het ging nakijken. Via 4G geen probleem. We gaan het uittesten op een ander vast netwerk. Ik was de 1ste klant met dit probleem volgens de bank. Ik sluit steeds correct af. Ik gebruik Android 11 mijn man 13. Daar zou geen probleem mee zijn. Ik heb wel online gelezen dat er met easybanking regelmatig android issues zijn. Houden we mekaar op de hoogte? Voor´opig doe ik het via 4G maar is dit niet gevaarlijk voor hacken @Julie N ???

Reputatie 2

Hey @Amy

 

Hier hoef je je zeker geen zorgen om te maken. Onze app is voldoende beveiligd om op 4G ook te kunnen gebruiken. 

 

 

 

 

@Julie N dank voor je geruststellende reactie!

@Amy op mijn thuisnetwerk (telenet) werkt het wel op wifi, op het werk niet, heb ik gemerkt. Ik gebruik iOS, dus geen Android issue :-)

@jan.heijl ik check het vanavond.  Lijkt idd netwerkprobleem. Wat is de reactie van jullie informatici op het werk of ligt dit moeilijk?

@Amy die gaan zeggen doe dat dan thuis, of via 4G...

Waarschijnlijk wel 😁

Ik heb hetzelfde probleem al 3 dagen. Wifi uitgeschakeld en werkt af en toe, niet altijd. Hopelijk vinden jullie een oplossing voor dit probleem, is zeer vervelend!

@Nadine07031965  zeker melden bij de bank. Ik kreeg te horen dat ik de enige was. Ik heb al 2 dezelfde reacties gehad dus ik vermoed dat er meer mensen dit probleem hebben. @Julie N de bank heeft misschien toch ergens een probleem(pje) in haar systeem.... Toch gek dat 4G of via telenet geen probleem geeft maar van zodra je een ander netwerk gebruikt er wel problemen zijn. Ik gebruik het netwerk van Sunpark Wenduine. @jan.heijl @Nadine07031965 in welke regio zijn jullie?

@Amy Haven van Antwerpen

Merci @jan.heijl 

Toch ver van Wenduine en zeker geen prut netwerk dan @Julie N 

Wij wonen al 7 jaar in Portugal en hadden voorheen nooit problemen. Kan niet aan netwerk liggen dus. Volgens mij app probleem.

Werkt hier nu ook niet meer wanneer ik Wifi uitschakelen.

Sorry, uitschakel

@Julie N  dus Wenduine, Antwerpen en Portugal.... volgens mij dus duidelijk een BNP APP probleem.   Graag doornemen met de specialisten op de bank. Ik had een zeer geduldige man, internet expert bij BNP, met een Hollandse tongval... maar zo zijn er meer wss.  Volgens mij kunnen jullie in het systeem perfect zien wie toen geholpen heeft.  Ik herhaal dat het uitermate vervelend is

Reputatie 2

Hallo @Amy@Nadine07031965 en @jan.heijl  

 

Wij zijn er inderdaad van op de hoogte. Nu dit probleem kan ook te maken hebben met de verbinding. Maken jullie toevallig gebruik van een VPN verbinding? Of een openbare internet verbinding? 

 

Groetjes, 

Julie N 

Reageer