Inloggen via pc banking lukt niet. Krijg steeds de melding sessie afgelopen wegens te lang inactief gebleven. Opnieuw installeren en telefoon opnieuw opstarten gedaan. Dan kan ik 1 malig inloggen maar daarna krijg ik weer dezelfde melding
sessie afgelopen te lang inactief
Hallo,
Bedankt voor je bericht
We hebben hier een vraag van gemaakt want het is een probleem dat niet vaak voorkomt.
We moeten dit toch verder laten onderzoeken. Hoe lang ervaar je dit probleem al? Je spreekt over een telefoon? Je bedoelt dat je dus wil aanmelden via Itsme? Krijg je hetzelfde probleem als je bent aangemeld met kaart en een kaartlezer?
Indien je ook enkele minuten tijd zou hebben nodigen we je graag uit om onze tevredenheidsenquête in te vullen: https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv. Onze Community blijft verder groeien en daarom willen we graag weten wat nog verder kunnen doen om je ervaringen te verbeteren.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Het is via smartphone Samsung. Ondertussen technische dienst bank aan de lijn gehad. Voorlopig werkt het enkel via 4G en niet via WIFI
Hallo,
Je hebt het probleem via Easy Banking App en dus niet via Easy Banking Web via PC. Het probleem wordt dan verder onderzocht via de helpdesk?
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Klopt
Groetjes
Hallo,
Hopelijk kan dan het probleem worden opgelost. Hou ons zeker op de hoogte.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Ik heb hetzelfde probleem op mijn iphone, steeds sessie te lang actief, ook na herstart van de iphone. Bedankt voor de tip met wifi uitschakelen, via 4G/5G lukt het wel.
Op de pc lukt het ook niet om aan te melden via itsme. Ik word telkens terug naar het aanmeldscherm gestuurd.
Hallo
Bedankt voor jullie bericht.
Als jullie afmelden via Easy Banking App, hoe doen jullie dat? Het is heel belangrijk om correct af te melden. Dit kun je doen door onderaan op instellingen te klikken en dan rechtsboven aan op afmelden te klikken. Indien je niet afmeld via deze weg, kan het inderdaad zijn dat je met dit probleem te maken hebben.
De meest voorkomende zaak is dat er naar een andere app wordt gegaan i.p.v. af te melden. Hierdoor ‘verloopt’ de sessie. Als je dus gewoon afmeld, ga je deze melding niet meer krijgen.
Ik hoop dat ik een antwoord heb kunnen geven op het probleem. Indien er toch iets niet lukt, raad ik aan om telefonisch contact op te nemen. Dit kun je doen via Easy Banking App via ‘communicatie’ of op het nummer 02 762 60 00. We helpen graag verder.
Groetjes,
Julie N
Beste
Afmelden of naar een andere app gaan, zolang ik op de wifi zit krijg ik die melding. Als ik op 4 of 5G zit, kan ik aanmelden.
Groeten Jan
Hey
Hier hoef je je zeker geen zorgen om te maken. Onze app is voldoende beveiligd om op 4G ook te kunnen gebruiken.
Waarschijnlijk wel 😁
Ik heb hetzelfde probleem al 3 dagen. Wifi uitgeschakeld en werkt af en toe, niet altijd. Hopelijk vinden jullie een oplossing voor dit probleem, is zeer vervelend!
Merci
Toch ver van Wenduine en zeker geen prut netwerk dan
Wij wonen al 7 jaar in Portugal en hadden voorheen nooit problemen. Kan niet aan netwerk liggen dus. Volgens mij app probleem.
Werkt hier nu ook niet meer wanneer ik Wifi uitschakelen.
Sorry, uitschakel
Hallo
Wij zijn er inderdaad van op de hoogte. Nu dit probleem kan ook te maken hebben met de verbinding. Maken jullie toevallig gebruik van een VPN verbinding? Of een openbare internet verbinding?
Groetjes,
Julie N
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.