Beantwoord

sessie afgelopen te lang inactief

  • 20 August 2023
  • 35 reacties
  • 614 Bekeken

  • Avonturier - Niveau 2
  • 16 reacties

Inloggen via pc banking lukt niet. Krijg steeds de melding sessie afgelopen wegens te lang inactief gebleven. Opnieuw installeren en telefoon opnieuw opstarten gedaan. Dan kan ik 1 malig inloggen maar daarna krijg ik weer dezelfde melding

icon

Beste antwoord van LarsD 21 August 2023, 11:00

Bekijk origineel

35 reacties

@Julie N dank voor je reactie. Het antwoord is neen.

Groetjes 

Neen.

Ik gebruik geen openbare netwerk verbinding. Heb app al meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, wifi uitgeschakeld, VPN uitgeschakeld...... niets werkt. Krijg ook vaak naast melding "sessie verlopen" de melding  " technisch probleem". Hoop dat dit vlug opgelost wordt. 

Is al sedert vorige zaterdag. We betalen al 35 jaar het equivalent van 7 euro aan service kosten  dit is geen service! Het is makkelijk het op het klantennztwerk te steken. De goedgelovige klant loopt er weer in. @Julie N  als de bank nu op de hoogte is doet ze er hopelijk ook iets aan. De app van o.a. Belfius werkt wel... we kunnen ook massaal deze gebruiken natuurlijk maar dat kan toch niet de bedoeling zijn....

Reputatie 4

Hallo @Amy,

Bedankt om ons op de hoogte te blijven houden. Wij excuseren ons voor het ongemak dat dit probleem momenteel veroorzaakt. Onze technische dienst is op de hoogte van het probleem en er wordt volop gewerkt aan een oplossing.

Wij vragen zeker bij nieuwe gevallen dit aan ons te melden.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Ik heb ook dat probleem met sessie  verlopen grt

@Juve melden aan de bank aub en als ze zeggen dat het waarschijnlijk aan je verbinding ligt duidelijk maken dat via de communiteit al een week geleden mensen het probleem hebben. Gaande van Wenduine  Antwerpen  Portugal... weet niet waar jij woont. Ze krijgen het niet opgelost ondanks hun belofte van weerom 2 dagen geleden. @LarsD 

Van genk 

@Juve en op een netwerk van een provider of lokaal/werk?

@Julie N . Geen VPN noch openbaar internet.... is nu bijna een maand dat het niet werkt.

Reageer