Beantwoord

sessie afgelopen te lang inactief

  • 20 August 2023
  • 35 reacties
  • 625 Bekeken

  • Avonturier - Niveau 2
  • 16 reacties

Inloggen via pc banking lukt niet. Krijg steeds de melding sessie afgelopen wegens te lang inactief gebleven. Opnieuw installeren en telefoon opnieuw opstarten gedaan. Dan kan ik 1 malig inloggen maar daarna krijg ik weer dezelfde melding

icon

Beste antwoord van LarsD 21 August 2023, 11:00

Bekijk origineel

35 reacties

@Julie N . Geen VPN noch openbaar internet.... is nu bijna een maand dat het niet werkt.

@Juve en op een netwerk van een provider of lokaal/werk?

Van genk 

@Juve melden aan de bank aub en als ze zeggen dat het waarschijnlijk aan je verbinding ligt duidelijk maken dat via de communiteit al een week geleden mensen het probleem hebben. Gaande van Wenduine  Antwerpen  Portugal... weet niet waar jij woont. Ze krijgen het niet opgelost ondanks hun belofte van weerom 2 dagen geleden. @LarsD 

Ik heb ook dat probleem met sessie  verlopen grt

Reputatie 4

Hallo @Amy,

Bedankt om ons op de hoogte te blijven houden. Wij excuseren ons voor het ongemak dat dit probleem momenteel veroorzaakt. Onze technische dienst is op de hoogte van het probleem en er wordt volop gewerkt aan een oplossing.

Wij vragen zeker bij nieuwe gevallen dit aan ons te melden.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Is al sedert vorige zaterdag. We betalen al 35 jaar het equivalent van 7 euro aan service kosten  dit is geen service! Het is makkelijk het op het klantennztwerk te steken. De goedgelovige klant loopt er weer in. @Julie N  als de bank nu op de hoogte is doet ze er hopelijk ook iets aan. De app van o.a. Belfius werkt wel... we kunnen ook massaal deze gebruiken natuurlijk maar dat kan toch niet de bedoeling zijn....

Ik gebruik geen openbare netwerk verbinding. Heb app al meerdere keren verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, wifi uitgeschakeld, VPN uitgeschakeld...... niets werkt. Krijg ook vaak naast melding "sessie verlopen" de melding  " technisch probleem". Hoop dat dit vlug opgelost wordt. 

Neen.

@Julie N dank voor je reactie. Het antwoord is neen.

Groetjes 

Reputatie 2

Hallo @Amy@Nadine07031965 en @jan.heijl  

 

Wij zijn er inderdaad van op de hoogte. Nu dit probleem kan ook te maken hebben met de verbinding. Maken jullie toevallig gebruik van een VPN verbinding? Of een openbare internet verbinding? 

 

Groetjes, 

Julie N 

@Julie N  dus Wenduine, Antwerpen en Portugal.... volgens mij dus duidelijk een BNP APP probleem.   Graag doornemen met de specialisten op de bank. Ik had een zeer geduldige man, internet expert bij BNP, met een Hollandse tongval... maar zo zijn er meer wss.  Volgens mij kunnen jullie in het systeem perfect zien wie toen geholpen heeft.  Ik herhaal dat het uitermate vervelend is

Sorry, uitschakel

Werkt hier nu ook niet meer wanneer ik Wifi uitschakelen.

Wij wonen al 7 jaar in Portugal en hadden voorheen nooit problemen. Kan niet aan netwerk liggen dus. Volgens mij app probleem.

Merci @jan.heijl 

Toch ver van Wenduine en zeker geen prut netwerk dan @Julie N 

@Amy Haven van Antwerpen

@Nadine07031965  zeker melden bij de bank. Ik kreeg te horen dat ik de enige was. Ik heb al 2 dezelfde reacties gehad dus ik vermoed dat er meer mensen dit probleem hebben. @Julie N de bank heeft misschien toch ergens een probleem(pje) in haar systeem.... Toch gek dat 4G of via telenet geen probleem geeft maar van zodra je een ander netwerk gebruikt er wel problemen zijn. Ik gebruik het netwerk van Sunpark Wenduine. @jan.heijl @Nadine07031965 in welke regio zijn jullie?

Ik heb hetzelfde probleem al 3 dagen. Wifi uitgeschakeld en werkt af en toe, niet altijd. Hopelijk vinden jullie een oplossing voor dit probleem, is zeer vervelend!

Waarschijnlijk wel 😁

@Amy die gaan zeggen doe dat dan thuis, of via 4G...

@jan.heijl ik check het vanavond.  Lijkt idd netwerkprobleem. Wat is de reactie van jullie informatici op het werk of ligt dit moeilijk?

@Amy op mijn thuisnetwerk (telenet) werkt het wel op wifi, op het werk niet, heb ik gemerkt. Ik gebruik iOS, dus geen Android issue :-)

@Julie N dank voor je geruststellende reactie!

Reputatie 2

Hey @Amy

 

Hier hoef je je zeker geen zorgen om te maken. Onze app is voldoende beveiligd om op 4G ook te kunnen gebruiken. 

 

 

 

 

Reageer