Beantwoord

Storing Easy Bankin App

  • 10 July 2024
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Sinds een paar dagen kan ik niet meer inloggen op de Easy Banking App.

Ik log in door middel van mijn code & krijg dat steeds onderstaande foutmelding:

 

Uw sessie is afgelopen omdat u te lang inactief bent gebleven.  Meld u opnieuw aan.

 

Toch was ik niet ingelogd.

 

Nog iemand problemen? 

Hoe los ik dit op?

icon

Beste antwoord van LarsD 10 July 2024, 15:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5

Hallo @EviDeBacker,

Bedankt voor je bericht.

Sommige Android gebruikers ervaarde een probleem waarbij ze dan de foutmelding kregen dat hun sessie was verloren: “u bent te lang inactief geweest, probeer het later opnieuw.”

Er is wel vandaag een update gedaan van Easy Banking App voor Android. Je kan dus best dan de app updaten via de PlayStore.

Daarna zou je deze melding niet meer moeten krijgen.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 

Beste

Heb de update gedaan & heeft enkele dagen gewerkt.  Nu opnieuw hetzelfde probleem … geen nieuwe update beschikbaar.

Hoe los ik dit op?

Bedankt!

Evi De Backer

Reputatie 2

Beste @EviDeBacker

Wij hebben melding gekregen van een algemeen probleem. De App laadt traag op of er komt een foutmelding. Onze dienst is hiervan op de hoogte en zoekt een oplossing. Alvast onze excuses voor het ongemak. 

Groetjes,

JoachimJ

Reageer