Geachte,
Is er een technisch onderhoud bezig aan de app, ben al van gisteren proberen in te loggen. Ik heb geen nieuwe kaart...
B
Beste antwoord van Shari V
Bekijk origineelGeachte,
Is er een technisch onderhoud bezig aan de app, ben al van gisteren proberen in te loggen. Ik heb geen nieuwe kaart...
B
Beste antwoord van Shari V
Bekijk origineelDag Britt Van Bergen
Er is geen sprake van een algemeen technisch probleem. Krijg je een bepaalde melding en foutcode te zien?
Kun je volgende zaken eens nakijken: - Is er een update voor je toestel?;
- Is er een update voor de app in de store?;
- Toestel eens herstarten.
Kijk eens na of er updates aanwezig zijn en herstart even je toestel. Als dit geen oplossing biedt, raad ik aan dat je telefonisch contact met ons opneemt. Je kan de medewerkers van de helpdesk bereiken op het nummer 02 762 60 00.
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Voer je e-mailadres in. Je ontvangt van ons een e-mail met daarin een link om een nieuw wachtwoord te kiezen.