Skip to main content

Hallo, ik merk dat ik de laatste dagen geen betalingen kan uitvoeren via de app, en laatst zelfs de app niet meer kan opstarten. Ik zag ook dat er een algemener probleem zou zijn. Enig idee wanneer dit opgelost zou zijn ?

 

Dag @Ray_64 ,

 

Er is geen storing op dit moment. Heb je al geprobeerd om jouw app te herinstalleren? Kan je wel aanmelden op Easy Banking Web.

 

Groetjes,

Liz


Hallo,

Ik kon aanloggen maar niet betalen. App verwijderd, Ipad terug opgestart omdat app niet wou downloaden, app opnieuw geïnstalleerd, bij ingeven van klant gegevens melding “Door een tech probleem...”

🤷🏻


Hallo @Ray_64,

Welke versie van IOS staat er op jouw Ipad? 

Groetjes, Joyce. 


Joyce,

16,3,1

De app werkte eerder perfect met deze versie.

 

mvg

 


Hallo @Ray_64,

Dat is inderdaad een versie waar de app op werkt. Kan je ook even nakijken in jouw instellingen of jouw datum en tijd op automatisch staat. En jouw land in België. 

Groetjes, Joyce. 


Ja staat allemaal OK.


Hallo @Ray_64

Dit zijn de basis zaken om na te kijken in de eerste lijn. Aangezien dit allemaal juist staat, raad ik je aan om onze helpdesk te contacteren op het nummer 02/433 40 92. Zodat wij dieper in de systemen kunnen kijken wat er misloopt. 

Groetjes, Joyce. 


OK. Bedankt voor de hulp alvast.

mvg

 


Graag gedaan, @Ray_64 , fijne dag!


Reageer