Skip to main content

Bij het inloggen op de easy banking app krijg ik de volgende melding.

Wanneer ik op aanmelden probeer te drukken krijg ik de volgende melding: “tijd staat niet op automatisch”

echter wanneer ik naar instellingen ga staat de tijd weldegelijk op automatisch

is dit een gekend probleem?

Is er hier een oplossing voor?

Hallo @Bram_Pieters ,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Er is geen algemene technische storing gekend.

 

Helaas krijgen wij via dit kanaal geen toegang tot uw gegevens. Dit zouden wij in uw profiel moeten nakijken.

 

U neemt best even telefonisch contact met ons op zodat we het samen kunnen onderzoeken. U kunt ons heel eenvoudig contacteren aan de hand van volgende stappen:

> Aanmelden in de app via paswoord of vingerafdruk;

> Kiezen voor ‘Communicatie’ rechtsonder;

> 'Easy Banking Centre'

> Een onderwerp selecteren; in dit geval 'rekeningen en kaarten'

> U krijgt een collega met de juiste expertise aan de lijn.

Of:

> Bellen naar 02/ 762 60 00

> Uw klantnummer ingeven en uw Easy Banking Phone Code

 

Indien u niet over de Easy Banking Phone Code of Easy Banking App beschikt, kunt u ons ook gewoon contacteren op het nummer 02/ 762 60 00.

 

Met vriendelijke groeten,

SabrinaVD


Hallo, 
Mijn mama heeft hier ook regelmatig (lees veel) hinder van!
Ze krijgt de melding ‘Tijd staat niet op automatisch’. Je kunt vervolgens kiezen voor ‘Tijd op automatisch zetten’ en ‘Sluiten’. De tijd staat echter ingesteld op automatisch. 
Indien je hierna probeert om in te loggen, krijg je telkens de melding foutieve code (en na 3x dus geblokkeerd). Terwijl het 100% de juiste code is.
Mijn mama heeft dit dus al vele malen aan de hand gehad.
Ze is reeds naar een BNP kantoor geweest, maar tevergeefs, hier wisten ze niet wat het probleem was.
Ondervindt nog iemand dit probleem en kan er iets aan gedaan worden?

Alvast bedankt,
Vriendelijke groetjes 


Hallo @Salina,

Dit probleem is niet veel voorkomend. Maar zoals hierboven aangegeven moeten we hiervoor in het profiel van jouw mama kunnen zien, om te kijken wat er misloopt. 

 

Ze kan hiervoor contact opnemen met onze beveiligde kanalen.

Via Easy Banking Web kan u bij Berichten een beveiligd bericht sturen of via Hulp nodig? een livechat starten.

U kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Center of Neem contact met ons op. U wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

Maakt u geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met uw 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor u klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur

 

Groetjes, Joyce. 


Bedankt voor je antwoord Joyce!


Reageer