Skip to main content

Hallo, 

Ik kan via de Easy Banking app mijn verrichtingen niet raadplegen van de Mastercard Gold. 

Er is een gele driehoek met daarin een uitroepteken te zien en krijg steeds de melding; “ Uw verrichtingen zijn momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens”

Dit is het geval voor de huidige en vorige periode. 

Hoe kan dit probleem verholpen worden? 

 

 

Hallo, 

Ik kan via de Easy Banking app mijn verrichtingen niet raadplegen van de Mastercard Gold. 

Er is een gele driehoek met daarin een uitroepteken te zien en krijg steeds de melding; “ Uw verrichtingen zijn momenteel niet beschikbaar. Probeer het later nog eens”

Dit is het geval voor de huidige en vorige periode. 

Hoe kan dit probleem verholpen worden? 

 

 

Dag @KimGuldentops,

 

Bedank voor je bericht.

 

Er is momenteel een technisch probleem in verband met de verrichtingen van kredietkaarten te bekijken op de Easy Banking App, onze excuses.

Er wordt hier volop aan gewerkt om dit zo snel mogelijk terug in orde te krijgen.

 

Ik begrijp dat het vervelend is,  je kan de verrichtingen wel nog nakijken via je Easy Banking Web.

Je kan dit door via ‘Rekeningen en kaarten’ te gaan naar ‘Mijn kaarten’. In deze lijst kan je dan de verrichtingen terug vinden door je kredietkaart aan te duiden.

 

Groetjes, 

Tim DL 

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv


@Tim DL Dit is blijkbaar nog steeds een probleem. Hebt u hier misschien een update over?


Groeten,

Yannick


Hallo @yannicks,

Bedankt voor je bericht.

Het laatste dat we hebben vernomen is dat het probleem moet opgelost zijn sinds een laatste update van de app. Helaas zijn er nog steeds enkelen die het probleem zouden ervaren. Wij geven deze cases ook door aan onze technische dienst voor verder onderzoek maar het is helaas onbekend waarom dit dan bij deze personen wel nog voorkomt.

Je mag ons dus altijd via een privé-bericht contacteren om zo je gegevens (vooral technische informatie van het toestel waarop je werkt) door te geven. Dan kunnen wij dit melden aan onze technische dienst.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

 


Dag @LarsD , bedankt voor het antwoord. Ik stuur je alles door via een PB.


Reageer