Beantwoord

hello pack pro

  • 24 September 2023
  • 1 reactie
  • 103 Bekeken

Beste

Ik sta op het punt om een eenmanszaak onder het statuur van student-ondernemer op te richten. Nu vroeg ik me af of ik hiervoor ook het hello pro pack en de samenwerking met Xerius kan gebruiken. Vooral zou ik even willen informeren of ik bij het inschrijven langs deze weg ook kan aanduiden dat ik geen btw-nummer nodig heb, een student-ondernemer is namelijk niet btw plichtig. 

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Met vriendelijke groeten,

Lowie

icon

Beste antwoord van Tim DL 25 September 2023, 10:24

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Beste

Ik sta op het punt om een eenmanszaak onder het statuur van student-ondernemer op te richten. Nu vroeg ik me af of ik hiervoor ook het hello pro pack en de samenwerking met Xerius kan gebruiken. Vooral zou ik even willen informeren of ik bij het inschrijven langs deze weg ook kan aanduiden dat ik geen btw-nummer nodig heb, een student-ondernemer is namelijk niet btw plichtig. 

Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Met vriendelijke groeten,

Lowie

Dag @LowieVL,

 

Bedankt voor je bericht.

 

Normaal zal je wel een BTW-nummer nodig hebben, je bent namelijk, zoals elke zelfstandige, ook BTW-plichtig als student-ondernemer. In verband met welke zakelijke rekening het best voor je zou uitkomen, raad ik aan om contact op te nemen met onze zakelijke diensten op 02 433 43 31;

Dan kunnen zij met jou overlopen wat het beste uitkomt, en ofdat bijvoorbeeld ook de Hello Pack Pro een optie is hiervoor.

 

Groetjes,

Tim DL

 

PS: Jouw mening telt! We nodigen je graag uit om jouw ervaring op de Community met ons te delen via een korte (en anonieme) tevredenheidsenquête. Met jouw feedback kunnen wij ervoor zorgen dat de Community nog beter wordt! https://forms.office.com/e/ZgQ6Wcx4Kv

Reageer