Heb een nieuwe bankkaart gekregen omdat de andere geblokkeerd was .Zijde dat het de zelfde code was. Maar juist naar automaat geweest nam de code niet aan !Kan ik een nieuwe code krijgen?
Heb een nieuwe bankkaart gekregen omdat de andere geblokkeerd was .Zijde dat het de zelfde code was. Maar juist naar automaat geweest nam de code niet aan !Kan ik een nieuwe code krijgen?
Hey
Gaat dit om een debet- of kredietkaart?
Groetjes,
Lieze
Debit kaart
In dat geval wordt er in de meeste gevallen wel een nieuwe pincode aanmaken.
Volgens de standaardprocedure krijg je de dag na de aanvraag een sms met de instructies om een nieuwe pincode te kiezen. Wordt deze binnen de 7 dagen niet gekozen, wordt de kaart opgestuurd met een automatisch aangemaakte pincode die een dag vroeger of een dag later dan je kaart toekomt.
Is beide bij jou niet gebeurd?
Groetjes,
Lieze
Goede morgen
Inderdaad is beide niet gebeurd.
Hoe bekom ik een nieuwe pincode ?
groetjes
Hallo
Dan neem je best even opnieuw contact op met het Easy Banking Centre zodat ze dit voor je kunnen controleren en indien nodig kan dan een eventuele nieuwe pincode aangevraagd worden.
Met vriendelijke groeten
Jarne
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.