Ik heb nog steeds een kaart van Bpost, maar deze werkt niet. Kan deze vervangen worden door een nieuwe BNP kaart en wat moet ik hiervoor doen.
Bladzijde 1 / 1
Ik heb nog steeds een kaart van Bpost, maar deze werkt niet. Kan deze vervangen worden door een nieuwe BNP kaart en wat moet ik hiervoor doen.
Beste Danny,
je kan het beste bellen naar het Easy Banking Centre zodat ze een nieuwe kaart kunnen bestellen voor je.
Je kan bellen naar 02 762 60 00, zij zijn beschikbaar tussen 7 - 22 uur en op zaterdag tussen 9 - 17 uur.
Groetjes,
Jess
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.