Skip to main content

Goedemiddag. Ik heb een e-mail ontvangen dat ik het account moet activeren, als ik dit niet doe, zullen ze mijn aanvraag annuleren. Maar het probleem is dat ik een kaartlezer en een code heb ontvangen kan niet bellen, dus wat moet ik doen omdat ik geen Frans en Nederlands spreek?

de bankkaart zelf is nog niet afgeleverd


de bankkaart zelf is nog niet afgeleverd

Beste Kruhlov,

 

Community is een openbaar platform. Wij hebben hier geen toegang tot je klantengegevens en kunnen dus niets concreet nakijken.

 

Indien je de pincode een paar dagen geleden hebt ontvangen, dan zal je de bankkaart nog aankrijgen in een andere brief aangezien deze niet op hetzelfde moment worden verstuurd uit veiligheidsredenen.

Van zodra je de kaart hebt geactiveerd, moet je eerst inloggen op onze website bnpparibasfortis.be met je klantengegevens. Daarna is de rekening geactiveerd.

Deze mail is eerder bedoelt ter herinnering om je rekening te activeren van zodra je de kaart hebt. Op dit moment hoef je je geen zorgen te maken dat de rekening plots word afgesloten.

Je kan altijd bellen naar het Easy Banking Centre zodat ze je telefonisch kunnen verder helpen in het Engels.

Onze nummers:

+32 2 762 60 00 (Nederlands) +32 2 762 20 00 (Frans) +32 2 762 90 00 (Engels)

Met vriendelijke groeten,


----------

Dear Kruhlov,

Community is a public platform.

We do not have access to your customer information here, so we cannot check anything here.

 

If you received the PIN a few days ago, you will still get the bank card in another letter as it is not sent at the same time due to security reasons.

Once you have activated the card, you must first log in to our website bnpparibasfortis.be with your customer details. Then the account is completely activated.

This mail is meant to remember to activate your account as soon as you have the card.

Right now you don't have to worry that the account will be closed.

 

You can always call the Easy Banking Centre so they can help you on the phone in English.

​Our numbers:

+32 2 762 60 00 (Dutch) +32 2 762 20 00 (French) +32 2 762 90 00 (English)

 

Kind regards,

 

Jess


Reageer