Beantwoord

Code kredietkaart wijzigen

  • 1 September 2017
  • 4 reacties
  • 19623 Bekeken

  • Rekruut - Niveau 1
  • 6 reacties
Waar kan ik mijn code van mijn kredietkaart wijzigen en hoe?
icon

Beste antwoord van Ellen 6 September 2017, 11:53

Bekijk origineel

Reageren op dit onderwerp is niet mogelijk.

4 reacties

Reputatie 5
Dag Lea,

Welkom terug op onze community. 😉

Je kan de code van jouw kredietkaart wijzigen in de automaten aan de buitenkant van onze kantoren.

Wij hopen hiermee je vraag beantwoord te hebben. 🙂
Ik heb het gisteren nog geprobeerd aan de automaat aan de buitenkant en ik kon enkel geld afhalen. Moet ik nog iets anders doen?
Reputatie 5
Dag Lea,

Bedankt om ons dit te laten weten.

Je kan de geheime code van je kredietkaart wijzigen op een buitenstaande geldautomaat in België waarop het Visa/Mastercard logo vermeld staat. Kon je aan de automaat onder geld afhalen kiezen voor "Wijziging van de geheime code"? Zou je nog eens aan een andere automaat kunnen proberen? Weet dat je aan het onthaal op het kantoor ook terecht kan om je pincode te wijzigen in een apart toestel.

Hopelijk ben je hiermee verder geholpen 🙂. Kan je ons laten weten of het gelukt is om je pincode te wijzigen?
Reputatie 5
Badge
Dag Lea,

je hebt niet meer gereageerd, mag ik ervan uitgaan dat het in orde is? Anders horen we het graag :-)
Fijne dag!


Dag Lea,

Bedankt om ons dit te laten weten.

Je kan de geheime code van je kredietkaart wijzigen op een buitenstaande geldautomaat in België waarop het Visa/Mastercard logo vermeld staat. Kon je aan de automaat onder geld afhalen kiezen voor "Wijziging van de geheime code"? Zou je nog eens aan een andere automaat kunnen proberen? Weet dat je aan het onthaal op het kantoor ook terecht kan om je pincode te wijzigen in een apart toestel.

Hopelijk ben je hiermee verder geholpen 🙂. Kan je ons laten weten of het gelukt is om je pincode te wijzigen?