Skip to main content

Ik krijg op geen enkele manier nog toegang tot mijn bank. Ik kan geen betalingen meer doen, ik heb dan maar een profiel aangemaakt bij de community. Hopelijk bereikt mijn vraag iemand die het probleem kan oplossen.

Ik wil aanmelden met itsme, maar krijg het scherm waarbij ik mijn bankkaart moet gebruiken. Bij punt 3, ‘voer xxxx in en druk op OK’, staan geen cijfers vermeld. Als ik op die lege zone druk, verschijnt opnieuw het scherm van aanmelden met itsme en begint het spelletje opnieuw. Kunt u dit alstublieft oplossen, zodat ik mijn betalingen kan uitvoeren? Dank en vriendelijke groeten, Angela Verbeeck

Dag @Itsme ,

Bedankt om dit te melden bij ons. Zou het kunnen dat je een snelkoppeling of favoriet gebruikt om naar onze website te gaan? Mogelijks is deze verouderd.

Het is aangeraden om steeds naar onze algemene website te gaan: www.bnpparibasfortis.be en daar rechtsboven te klikken op “Aanmelden”. Moest dat niet helpen, kan je ook eens kunnen proberen om via een andere browser aan te melden. 

 

Laat je weten of het zo opgelost is?

 

Groetjes,

Liz


Reageer