Beste
ik heb in de afgelopen dagen een een nieuw zichtrekening aangevraagd maar heb nog steeds niks van antwoord ontvangen
het gaat over dossiernummer 30861189
Beste
ik heb in de afgelopen dagen een een nieuw zichtrekening aangevraagd maar heb nog steeds niks van antwoord ontvangen
het gaat over dossiernummer 30861189
Beste
Bedankt voor je bericht. Het kan soms wel even duren alvorens uw aanvraag verwerkt is. Via dit kanaal hebben we geen zicht op de stand van zaken van jouw aanvraag. Je kan ons hiervoor best even persoonlijk contacteren op het nummer 02 762 60 00. Je kan ons ook op andere manieren contacteren, indien je zou kunnen aanmelden op Easy Banking (indien je al een betaalrekening hebt bij ons):
Per beveiligde chat
Per e-mail
We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag tussen 7 en 22u en zaterdag van 9 tot 17u.
Groetjes,
JoachimJ
Beste
Is mijn aanvraag nu inorde
Hallo
Bedankt voor je bericht.
Zoals eerder aangegeven hebben wij via deze weg geen zicht op de aanvragen.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.