Skip to main content

Beste,

Ik heb onlangs een bestelling willen plaatsen op apple.com door gebruik te maken van mijn HELLO4YOU debetkaart, maar nadat ik mij heb geverifieerd met de kaartlezer staat er dat het in orde is. Wanneer ik dan terug naar de webshop wordt gestuurd krijg ik de foutmelding: “Je betaling met kaart •••XXXX kon niet worden goedgekeurd. Controleer je gegevens en probeer het opnieuw, of gebruik een andere betaalwijze.” In juli had ik ook een bestelling geplaatst met deze rekening maar toen had ik geen probleem en kon ik deze kaart perfect gebruiken, het enige wat er is verandert tegenover de laatste keer is dat er nu een mogelijkheid is om een QR-code te gebruiken om de betaling te verifiëren. Ik heb dit dan ook geprobeerd, maar ik krijg nog steeds dezelfde foutmelding.

Ik heb ook alles nagekeken; saldo, limieten, tijdelijke blokkeringen… maar normaal gezien is dit allemaal in orde. Kan iemand mij verder helpen?

 

Beste @julienvroman

Bedankt voor jouw bericht. In dit geval kan je best telefonisch contact opnemen met onze helpdesk Easy Banking op het nummer 02 433 40 92. We kunnen dan aan de hand van jouw kaartgegevens nagaan wat er precies fout gaat. We zijn bereikbaar van maandag tot vrijdag tussen 7 en 22u en zaterdag van 9 tot 17u. Bedankt alvast. 

Groetjes,

JoachimJ


Reageer