Skip to main content

Beste,

Als ik mijn Debit kaart wil gebruiken voor te tanken of om online iets te willen bestellen wordt dit steeds geweigerd 

 

Kan hier naar gekeken worden ? 

 

Alvast bedankt,

 

Mvg,

 

Polleunis Koen

 

(Gelieve via mail te antwoorden wegens werk)

Beste,

Als ik mijn Debit kaart wil gebruiken voor te tanken of om online iets te willen bestellen wordt dit steeds geweigerd 

 

Kan hier naar gekeken worden ? 

 

Alvast bedankt,

 

Mvg,

 

Polleunis Koen

 

(Gelieve via mail te antwoorden wegens werk)

Hallo Koen,

Community is een openbaar en onbeveiligd platform. Daarom gebeuren alle interacties op Community door ons, hier. Daarom dus het antwoord via deze reply op je topic.

Wij hebben via Community geen toegang tot jouw klantengegevens, geef deze dus hier NIETS mee van persoonlijke info.

Om jou te assisteren en na te kijken waarom je geen betalingen meer kan uitvoeren, ga ik je aanraden ofwel beveiligd te chatten of beveiligd te bellen naar het Easy Banking Centre zodat zij kunnen nakijken voor welke redenen de betalingen worden geweigerd.

 

Je kan beveiligd chatten door aan te melden op bnpparibasfortis.be , te klikken op “hulp nodig?” en dan doorklikken op “livechat starten”.

Dit is mogelijk tussen 8 - 20 uur, op zaterdag tussen 9 - 17 uur.

 

Daarnaast kan je tussen 7 - 22 uur bellen naar het Easy Banking Centre. Op zaterdag zijn zij ook beschikbaar tussen 9 - 17 uur.

Je kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op. Je wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

 

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 (met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code).

 

Met vriendelijke groeten,

Jess


Reageer