Skip to main content

Ik zou graag een nieuwe Mastercard bestellen, enkele maanden voor de expiry date.

Hoe kan ik de nieuwe kaart op voorhand bestellen?

Hallo @JanGielen,

Je kan hiervoor contact opnemen met onze beveiligde kanalen, zodat wij deze voor jou vervroegd kunnen vervangen. 

Via Easy Banking Web kan u bij Berichten een beveiligd bericht sturen of via Hulp nodig? een livechat starten.

U kan bellen met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van de vraag en klik nadien op Easy Banking Center of Neem contact met ons op. U wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

Maakt u geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met uw 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor u klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

 

Groetjes, Joyce. 


Reageer