Beste lezers
ik heb net mijn app geüpdatet en ik toen ik wou inloggen stond er dat ik geen Hello bank contract heb, hoe kan dit? Ik heb geld op de rekening?
Beste lezers
ik heb net mijn app geüpdatet en ik toen ik wou inloggen stond er dat ik geen Hello bank contract heb, hoe kan dit? Ik heb geld op de rekening?
Hallo
Bedankt voor je bericht.
Je kan best dan bellen naar onze helpdesk 02 433 40 92 (te bereiken op werkdagen van 7u tot 22u) om dit te laten nakijken.
Als voor één of andere reden je online banking contract weg is kan men dan dit terug voor jou instellen zodat je terug toegang hebt via onze app/website.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.