Skip to main content
Beantwoord

Rondo kaart ??

  • 21 May 2024
  • 6 reacties
  • 161 Bekeken

Enkele weken terug ontving ik een mail dat ik opeens een Rondo kaart heb? Enkele weken later een rekening uittreksel. Vermits het BNP kantoor mij blijkbaar niet verder kan helpen doe ik het even langs deze weg.

Ik heb dus geen Rondo kaart aangevraagd, ook niet ontvangen maar ontvang wel communicatie?  Waar kan ik terecht zodat iemand mij kan verklaren wat er hier aan het gebeuren is?

6 reacties

Reputatie 6
Badge +3

Het lijkt hierop dat iemand anders in uw plaats een aanvraag heeft gedaan ofwel is er een vergissing in het spel.

Ik zou als ik U was eens dringend contact opnemen met de bank en/of AlphaCredit zodat een en ander kan uitgeklaard worden.

Reputatie 2

Beste @ddewitte

Bedankt voor je bericht. Via deze weg hebben we geen toegang tot klantendossiers. Ik raad je aan om contact op te nemen met ons Easy Banking Centre, zodat we dit samen met jou kunnen uitzoeken. 

Neem eenvoudig en snel contact op met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van je vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op. Je wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

Bedankt alvast. 

Groetjes,

JoachimJ

Beste @ddewitte

Bedankt voor je bericht. Via deze weg hebben we geen toegang tot klantendossiers. Ik raad je aan om contact op te nemen met ons Easy Banking Centre, zodat we dit samen met jou kunnen uitzoeken. 

Neem eenvoudig en snel contact op met het Easy Banking Centre via Easy Banking App. Druk onderaan op Communicatie en kies Hulp en contact. Selecteer de categorie en het onderwerp van je vraag en klik nadien op Easy Banking Centre of Neem contact met ons op. Je wordt dan via onze beveiligde lijn doorgeschakeld naar een adviseur die over de juiste expertise beschikt.

Maak je geen gebruik van de app? Contacteer ons dan op het nummer 02 762 60 00 met je 5-cijferige Easy Banking Phone-code. We staan voor je klaar van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur. 

Bedankt alvast. 

Groetjes,

JoachimJ

Ik heb reeds contact opgenomen met het agentschap maar daar krijg ik dus onduidelijke antwoorden. Het begint er meer en meer op te lijken dat de bank hier een vergissing heeft begaan? Ik vraag een copy van het contract, kan men niet bezorgen wegens 'te oud' ? Advies was opzeggen maar vermist is ik geen contract heb afgesloten en ook geen kaart heb ontvangen zie ik daar het nut van in.

@JoachimJ ik heb gisteren het Rondo team via mail gecontacteerd.

 

Reputatie 2

Hey @ddewitte 

het kan eventueel zijn dat dit een rondo/reservelijn is van vroeger en dat daarom de contracten moeilijker terug te vinden is. 

De nummer van Rondo om naar te bellen is 02 508 44 40, eventueel kan je daar ook naar bellen.

 

Een alternatief zoals Joachim aanhaalde is om te bellen naar het Easy Banking Centre voor de optie “lenen”, zodat onze adviseurs dit kunnen nakijken en/of eventueel opvragen voor jou rechtstreeks bij Alpha Credit.

 

Hou ons zeker op de hoogte,

groetjes

Jess

Deze ochtend mail ontvangen van het Rondo team, alles is nu duidelijk en opgelost. 

Reputatie 1

Hallo @ddewitte ,

We zijn blij te horen dat dit is opgelost! 

Groetjes, Joyce. 

Reageer