Skip to main content

Hallo, ik heb vorige week vrijdag een betaling met Visa gedaan voor starlink, maar ik vindt daar niets van terug. Hoe weet ik nu of de betaling geluk is of niet.? 

Dag @Lambrechts eric,

 

We raden aan om contact op te nemen met Atos Worldline. Zij kijken na of de betaling is gelukt of niet. Je kan hen bereiken op het nummer 02 205 85 85 van 8-20u. 

 

Groetjes,

 

Kim 


Hallo,

 

 

Gisteren heb ik mijn visa kaart laten blokkeren aangezien ik deze niemeer von, natuurlijk zoals jeblan raden deze morgeb heb ikbze terug gevonden kan ik deze nog laten onblokeren?


Dag @Jeroen019 ,

Op welke manier heb je je kaart laten blokkeren? Was dit door Card Stop, via je app of via het Easy Banking Centre?

Was hij voorlopig geblokkeerd of is hij al vervangen?

Groetjes,

Liz


Ik heb deze gedaan via card stop, want aangezien ik nieuwe gsm heb weet ik die code niemeer jammer genoeg daarom had il gebeld 


Dag @Jeroen019 ,

In dat geval wordt er meteen een nieuwe kaart besteld. Het is dus niet meer mogelijk om de huidige te deblokkeren. Heb je al een sms ontvangen om de pincode van je nieuwe kaart te kiezen?

Groetjes,

Liz


Reageer