Hallo, ik heb vorige week vrijdag een betaling met Visa gedaan voor starlink, maar ik vindt daar niets van terug. Hoe weet ik nu of de betaling geluk is of niet.?
Dag
We raden aan om contact op te nemen met Atos Worldline. Zij kijken na of de betaling is gelukt of niet. Je kan hen bereiken op het nummer 02 205 85 85 van 8-20u.
Groetjes,
Kim
Hallo,
Gisteren heb ik mijn visa kaart laten blokkeren aangezien ik deze niemeer von, natuurlijk zoals jeblan raden deze morgeb heb ikbze terug gevonden kan ik deze nog laten onblokeren?
Dag
Op welke manier heb je je kaart laten blokkeren? Was dit door Card Stop, via je app of via het Easy Banking Centre?
Was hij voorlopig geblokkeerd of is hij al vervangen?
Groetjes,
Liz
Ik heb deze gedaan via card stop, want aangezien ik nieuwe gsm heb weet ik die code niemeer jammer genoeg daarom had il gebeld
Dag
In dat geval wordt er meteen een nieuwe kaart besteld. Het is dus niet meer mogelijk om de huidige te deblokkeren. Heb je al een sms ontvangen om de pincode van je nieuwe kaart te kiezen?
Groetjes,
Liz
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.