Skip to main content
Beantwoord

VISA staat nog niet van zichtrekening


Beste,

De VISA staat is nog altijd niet van mijn rekening, er staat voldoende geld op mijn zichtrekening.

Normaal gaat de VISA elke 10de van de maand van de rekening.

Hoe komt dit?

11 reacties

Hier ook nog niet van mijn  zichtrekening 

maar de visa voor de maandelijkse uitgave is ook nog niet terug aangezuiverd 

 

Ja bij mij ook nog niet, lijkt er op dat er iets mis is bij de bank zelf.  

Ja idd denk het ook 

normaal gaat het elke  10 de  van de maand van de rekening 

en 11 de van de maand is u visa normaal terug aangezuiverd 

Dag @Saskia1984 en @EnisM ,

 

Hier is inderdaad een vertraging op. Dit wordt zo snel mogelijk in orde gemaakt. Wegens de bankfeestdag vandaag kan ik helaas dus niet beloven dat dit vandaag al in orde zal zijn.

 

Onze oprechte excuses voor het ongemak!

 

Groetjes,

Liz

@Liz Zou dit wel zeker vrijdag 12 juli in orde zijn? Alvast bedankt voor je antwoord. 

Reputatie 2

@EnisM ,

Bedankt voor je bericht. Momenteel hebben we nog geen exact tijdstip meegekregen hierover. Je kan wel (indien nodig) de tijdelijke limieten verhogen via de Easy Banking App, tot het permanente saldo is gereset. Deze limietwijziging is meteen actief: 

  1.  Meld je aan in Easy Banking App.
  2. Druk onderaan op Mijn diensten en kies voor Kaarten.
  3. Tik op de kredietkaart waarvan je de tijdelijke limiet wilt beheren.
  4. Druk bovenaan rechts op het tandwiel. Druk vervolgens bij Limieten op Betalingen en geldopnemingen.
  5. Druk vervolgens op Tijdelijke limiet kiezen
  6. Kies een periode. Je nieuwe limiet loopt tot het einde van de door jou gekozen periode. 
  7. Verschuif de balk naar de gewenste limiet en druk op Tekenen.
  8. Bevestig met je Easy Banking-code, vingerafdruk of FaceID.

Groetjes,

JoachimJ

@JoachimJ  en @Liz Kunnen jullie hier iets laten weten als jullie zicht hebben op de timing van een oplossing? Als het niet nodig is (as in: opgelost op vrijdag of maandag) verhoog ik mijn limiet liever niet. Zijn de technische diensten aan het werken aan een oplossing?

Reputatie 2

Beste @Lezer

Er is inderdaad een onderzoek aan de gang naar de oorzaak en men zoekt naar een snelle oplossing. We komen hier uiteraard graag op terug indien er een oplossing is. 

Groetjes,

JoachimJ

Reputatie 1
Badge

@Iedereen Het zou niet aan de bank zelf liggen, maar aan de kaartbeheerder (Atos Worldline). Dit is trouwens niet de 1ste keer...

Reputatie 1

Goeiemorgen @Lezer, @Converted @EnisM, @Saskia1984,

 

Ondertussen zou het probleem opgelost zijn en zou de kredietkaartafrekening van de rekening gedebiteerd zijn.

 

Groetjes,

 

Kim 

@Kim.C  Dank je wel om hier nog iets te laten weten . Ik zag het in de app. 

Reageer