Beste, ik heb al 4 jaar problemen om in te loggen op Optiline. Ik ben er tot nog toe af en toe via allerlei omwegen uiteindelijk in geslaagd dat toch te doen, maar nu lukt het totaal niet meer. Nieuw paswoord: fout in de verwerking; nieuwe gebruikersnaam: niet idenficieerbaar, browserwissel: geen verschil; browsergeschiedenis wissen: geen verschil…. you name it. BNP moet op een groot IT team beroep kunnen doen. Waarom wordt dit jarenlange probleem niet opgelost? Ik kan niet anders dan concluderen dat het BNP totaal niet kan schelen.
Dag
Bedankt voor je bericht.
Heb je sinds de nieuwe webruimte al kunnen aanmelden?
Zoniet, raad ik aan de volgende stappen te volgen:
- Klik op het inlogscherm op de knop “Nieuwe gebruiker” en volg de instructies:
- Vul uw dossiernummer, geboortedatum en GSM nummer in. U vindt uw dossiernummer terug op uw rekeninguittreksel en uw contract.
- Kies een gebruikersnaam en bevestig deze.
- Breng het tijdelijke wachtwoord in dat u via SMS heeft ontvangen.
- Kies en bevestig uw nieuw wachtwoord om uw account te activeren en toegang te krijgen tot uw persoonlijke webruimte
Groetjes,
Liz
ik heb ook problemen om in te loggen. Ik geef mijn gebruikersnaam in en dan krijg ik de vraag om een nieuw wachtwoord aan te maken. Ik probeer met mijn huidig wachtwoord en dit lukt niet. Ik heb later nogmaals geprobeerd via wachtwoord vergeten en deze link geeft ook een foutmelding…
Dag
Krijg je dezelfde foutmelding als je een ander wachtwoord kiest dan je huidige wachtwoord?
Groetjes,
Liz
Ja, ik krijg dan een melding dat mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord niet correct zijn
Beste,
Exact hetzelfde zelfde probleem bij mijn partner en mij. Dus een globaal probleem.
bedankt voor je reactie Yannickk.
Ik vrees dat geduld dan de enige oplossing is.
Bedankt om de informatie hier te verzamelen.
Wij hebben onze technische dienst hiervan op de hoogte gebracht en laten weten van zodra we hier meer informatie over hebben.
Groetjes,
Liz
ik heb dezelfde problemen met inloggen!
heb vorige keer een nieuw paswoord aangemaakt, en genoteerd, vandaag wil ik inloggen, typ teken voor teken in en resultaat, gebruikersnaam en paswoord komen niet overeen. Wat voor iets is me dat, zelfs een nieuw paswoord aanvragen lukt niet probleem op alle twee de web browsers. ik geef het op dat ze mijn uittreksels maar met de post opsturen.
een ZEER ontevreden gebruiker
Hallo
Wij wachten nog op antwoord van onze technische dienst. Vanaf wij iets meer weten, houden wij jullie hier op de hoogte.
Groetjes, Joyce.
Beste Joyce,
Idem al meerdaagse dezelfde inlogproblemen!
Welke is de ‘nieuwe’ website ruimte waarvan u hierboven spreekt? Ik gebruik de link zoals op de meest recente info uittreksel via mail werd doorgestuurd. www.ro.bnpparibasfortis.be
MVG
Hey iedereen,
normaal gezien zou het opgelost moeten zijn op dit moment.
Kunnen jullie even proberen? Indien het niet/wel gaat, laat het ons zeker weten zodat we de feedback terug kunnen kaatsen!
Groetjes,
Jess
hier is het voorlopig gelukt!
Gelukt! Heel erg bedankt!
Groetjes
Anne
Hier ook terug in orde! Met dank alvast.
alles werkt weer prima, dankjewel
Beste,
Ik zal de inlogproblemen hier niet herhalen, ze staan in alle andere berichten. Ik blijf in”rondjes draaien“ omdat dat sms-bericht niet toekomt. Om de één of andere reden is mijn gsm nummer niet actief (nochthans wel bekend bij BNP). Dat brengt mij tot de fundamentele vraag. Waarom kan het consulteren van je optiline rekeninguittrekkels niet vanuit de easy banking app. Het is toch niet normaal dat beiden niet gelinkt zijn. Dat zou heel wat inlogproblemen besparen.
Hallo
Onze excuses dat je dus nog steeds problemen momenteel ervaart om te kunnen inloggen op het platform. Heb je al contact gehad via het nummer of e-mail (staat onderaan het inlogscherm vermeld)? Anderzijds kan het ook zijn dat je provider het nummer blokkeert waarvan het bericht moet komen. Sommige providers blokkeren namelijk commerciële telefoonnummers voor hun klanten.
Bedankt ook voor je feedback rond het kunnen implementeren van de uitgavenstaten van Optiline binnen Easy Banking Web/Easy Banking App. Wij geven deze feedback dan ook door aan ons team van ontwikkelaars voor Easy Banking Web/Easy Banking App.
Met vriendelijke groeten,
LarsD
Hier alles gelukt:)
Beste Lars,
Geen verbetering hier. De site verwacht een sms en die komt niet. Het zou mij verwonderen moest mijn provider telefoonnummers blokkeren gezien de spam die ik soms binnenkrijg. En ja ik heb telefonisch geprobeerd (wachttijd 20 minuten waaran de verbinding verbroken wordt) en een mail gestuurd (zonder reactie).
Daanet zonder veel hoop gebruikersnaam ingevuld, tot mijn verbazing kon ik nieuw paswoord aanvragen en oh wonder, lukte het om na het ingeven van de ontvangen code (via SMS) een nieuw paswoord aan te maken EN nog in te loggen ook. Mirakels bestaan echt.
Dag
Bedankt voor je feedback. Fijn om te vernemen dat het gelukt is .
Groetjes,
JoachimJ
Kunnen jullie dit a.u.b. terug opnemen. Ik blijf problemen hebben. Bij inloggen komt het venster “tijdelijk wachtwoord” en de site verwacht een sms, dat ik niet krijg. Misschien is het nuttig om mijn profiel te schrappen en terug aan te maken.
Dag
Heb je al contact opgenomen met je provider om te zien of de sms niet geweigerd wordt door hen?
Heb je dit al laten nakijken via het telefoonnummer dat je onderaan de pagina terugvindt?
Groetjes,
Liz
Beste Liz,
SMS werden geblokkeerd onder “Spam en geblokkeerd” (47 in totaal ). Dit was geen actie van mij maar van Google.
Bedankt voor de support.
Mvg Peter
Reageer
Registreer op de community
Vragen stellen, je mening delen of anderen helpen? Log nu in of maak hieronder eerst een account aan.
Welkom
Nog geen profiel op deze Community? Registreer je via deze link. Nadien kan je zelf vragen stellen en antwoorden op berichten van anderen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.