Skip to main content

Ik probeer sinds dit weekend in te loggen op de webspace van optiline maar krijg steeds een venster dat ik een nieuw paswoord moet aanmaken. 

Hallo, @LeenC,

Bedankt voor je bericht.

Je kan eventueel proberen via een andere webbrowser of zoekmachine. Verder kan je via de website meer informatie vinden om het probleem op te lossen. Je kan ook bellen naar 02 508 44 40.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD


Ook op andere servers is het helaas zo


Hallo, @LeenC,

Dan kan je best contact nemen met Optiline/Alpha Credit via 02 508 44 40. Zo kan je al het saldo van je Optiline opvragen. 

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD


Contact opnemen met 02/5084440 is hopeloos en blijft zonder reactie. Ik heb al meerdere pogingen gedaan om mijn paswoord te wijzigen en volg heel de procedure maar ontvang NOOIT een SMS. Uiteindelijk is bellen naar bovenstaand nummer ook geen oplossing want daar blijf je gewoon op de wachtlijn staan. Nochtans kende ik nog wel degelijk mijn gebruikersnaam en mijn paswoord..

 


Hier hetzelfde probleem, sinds dit weekend is het niet meer mogelijk om in te loggen op mijn persoonlijke webruimte van Rondo. Mijn wachtwoord zou niet kloppen, nochtans gebruik ik dit al voor lange tijd.

En een nieuw wachtwoord aanvragen, lukt ook niet, sms wordt volgens mij niet gestuurd, dus komt ook niet aan.

En bellen naar 02/5084440 is idd hopeloos om alsnog hulp te krijgen.

Hopelijk kan er langs deze weg een oplossing komen.


Blijkbaar kan men het probleem niet opgelost krijgen; noch betreffende de sms, noch betreffende de bereikbaarheid. Ze hebben mijn uitgavenstaat per mail bezorgd en zouden die vanaf heden ook per post toesturen tot het probleem opgelost is.


Bij idem dito

Plotes werkt er niks meer kan niet inloggen

Nieuw paswoord opvragen via wachtwoord vergeten werkt niet, hopeloos

 

het nummer bellen is ook hopeloos, je krijgt niemand aan de lijn


Inderdaad! Vorige maand hebben ze gereageerd dat er problemen zijn met hun programma en hebben ze mijn afrekening uiteindelijk doorgemaild. Ze gingen ze ook nog per post opsturen en daar heb ik ook niks van gezien. Nu is het weer dezelfde miserie….. Schandalig gewoon want bellen lukt ook langs geen kanten. En dat wetende dat Optiline zo’n hoge rente aanrekent.


Beste,

Ik heb een bericht gekregen voor de afrekening van mijn Mastercard (Alpha Credit - Optiline).  Ik kan echter geen gedetailleerd zicht op de verrichtingen krijgen van afgelopen periode(s).  

Kan U me bij deze materie helpen ?

Met dank bij voorbaat.

 


Dag @Karl C.,

 

Je kan Optiline hiervoor bellen op het nummer 025084440 tussen 9-17u dan kunnen zij dit voor u nakijken.

 

Groetjes,

 

Kim


Krijg vandaag een mail met mijn maandelijkse uitreksel van Optiline ,maar ik probeer al 3 dagen in te loggen maar de website werkt weer eens niet .

Wat voor een klote firma is mij dat en dit in deze digitale eeuw, ik ben dit serieus beu..

Telkens ik probeer in te loggen krijg ik steeds dezelfde foutmelding ( de site is niet bereikbaar ).

Volgende week ga ik langs bij BNP Paribas en ga mijn Gold Mastercard terug opzeggen en ga terug naar een Visa Gold card bij Beobank ,heb die kaart 28 jaar gehad nooit een probleem om bij Visa in te loggen .


Dag @Twointje ,

 

Bedankt voor jouw reactie. Heb je vroeger al ingelogd of is dit de eerste keer?

 

Groetjes,

Liz


Beste Liz.

 

Neen dit is niet de eertse keer dat inlog ,ik heb mijn Master Gold vcard nu ongeveer 2 jaar nadat ik mijn beobank Visa Gold card na 28 jaar heb opgezegd omdat ze daar de gratis de annulerings verzekering hebben afgeschaft. Nooit eneige klachten gehad om on te loggen op het account van mijn Visa kaart.

Met jullie Gold Master  card en Optiline al enkele malen problemen gehad dat ik er niet opgeraakte.

En ik ben niet de enige het internet staat er vol van, jullie reactie vorige keer is dat BNP Paribas er zelf niets aan kan doen en afhankelijk is van Optiline want het is hun website. Het enige wat jullie konden doen was om het steeds bij Optiline te melden.

Nu werkt het terug maar ben dit moe ,als ik wil inloggen om mijn rekening te controleren moet het gewoon werken punt uit.


Reageer