Beantwoord

inloggen optiline

  • 6 July 2023
  • 8 reacties
  • 911 Bekeken

  • Ontdekker - Niveau 1
  • 2 reacties

Ik probeer sinds dit weekend in te loggen op de webspace van optiline maar krijg steeds een venster dat ik een nieuw paswoord moet aanmaken. 

icon

Beste antwoord van LarsD 6 July 2023, 16:58

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 4

Hallo, @LeenC,

Bedankt voor je bericht.

Je kan eventueel proberen via een andere webbrowser of zoekmachine. Verder kan je via de website meer informatie vinden om het probleem op te lossen. Je kan ook bellen naar 02 508 44 40.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Ook op andere servers is het helaas zo

Reputatie 4

Hallo, @LeenC,

Dan kan je best contact nemen met Optiline/Alpha Credit via 02 508 44 40. Zo kan je al het saldo van je Optiline opvragen. 

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD

Contact opnemen met 02/5084440 is hopeloos en blijft zonder reactie. Ik heb al meerdere pogingen gedaan om mijn paswoord te wijzigen en volg heel de procedure maar ontvang NOOIT een SMS. Uiteindelijk is bellen naar bovenstaand nummer ook geen oplossing want daar blijf je gewoon op de wachtlijn staan. Nochtans kende ik nog wel degelijk mijn gebruikersnaam en mijn paswoord..

 

Hier hetzelfde probleem, sinds dit weekend is het niet meer mogelijk om in te loggen op mijn persoonlijke webruimte van Rondo. Mijn wachtwoord zou niet kloppen, nochtans gebruik ik dit al voor lange tijd.

En een nieuw wachtwoord aanvragen, lukt ook niet, sms wordt volgens mij niet gestuurd, dus komt ook niet aan.

En bellen naar 02/5084440 is idd hopeloos om alsnog hulp te krijgen.

Hopelijk kan er langs deze weg een oplossing komen.

Blijkbaar kan men het probleem niet opgelost krijgen; noch betreffende de sms, noch betreffende de bereikbaarheid. Ze hebben mijn uitgavenstaat per mail bezorgd en zouden die vanaf heden ook per post toesturen tot het probleem opgelost is.

Bij idem dito

Plotes werkt er niks meer kan niet inloggen

Nieuw paswoord opvragen via wachtwoord vergeten werkt niet, hopeloos

 

het nummer bellen is ook hopeloos, je krijgt niemand aan de lijn

Inderdaad! Vorige maand hebben ze gereageerd dat er problemen zijn met hun programma en hebben ze mijn afrekening uiteindelijk doorgemaild. Ze gingen ze ook nog per post opsturen en daar heb ik ook niks van gezien. Nu is het weer dezelfde miserie….. Schandalig gewoon want bellen lukt ook langs geen kanten. En dat wetende dat Optiline zo’n hoge rente aanrekent.

Reageer