Skip to main content

Beste,

 

Het is ALWEER niet meer mogelijk om in te loggen op mijn optiline/rondo webruimte, het duurt nu ongeveer een dikke 2 maanden. Via andere browsers geprobeerd, via smartphone en laptop geprobeerd, geen succes. Ik begrijp niet goed waarom hier om de paar maanden problemen mee zijn, erg frustrerend. Graag een oplossing.

Hallo @elke1026,

Kan je even beschrijven wat er misloopt bij het inloggen? Kan je niet op de website? Neemt de website jouw inloggegevens niet aan? Krijg je een bepaalde foutcode? 

Groetjes, Joyce. 


Zoals gewoonlijk en al jaren: DEZE SITE IS NIET BEREIKBAAR.


Beste @elke1026

Bedankt voor jouw feedback. Krijg je meteen een foutmelding indien je naar de website https://www.ro.bnpparibasfortis.be gaat, of bij het aanmelden? Alvast onze excuses voor het ongemak dat je ervaart. 

Groetjes,

JoachimJ


Na het invullen van gebruikersnaam en paswoord-> de website is niet beschikbaar.

Met alle browsers en zowel met smartphone als met laptop, zowel met 4G/5G als met wifi.


 


Het ligt NIET aan mijn toestellen of aan mijn wifi, het probleem ligt bij jullie. Dit duurt nu alweer een dikke 2 maanden en gebeurd heel regelmatig dat de persoonlijke webruimte niet toegankelijk is, voor zo een groot bedrijf is dit werkelijk ongehoord, zeker in deze moderne tijden!


Hallo @elke1026,

Dit is inderdaad lastig. Onze excuses voor dit ongemak.

Deze feedback is ook al doorgegeven aan Alpha Credit, die dus het plaform beheren.

 

Met vriendelijke groeten,

LarsD


Kan op geen enkele manier inloggen op mijn persoonlijke ruimte

Heb al mijn gegevens al veranderd maar het lukt nog steeds niet

Wat moet ik doen


Mij lukt het ook nog steeds niet, verschillende browsers geprobeerd, zowel via smartphone als via laptop, niets lukt. Dit is al MAANDEN een probleem en er komt blijkbaar geen oplossing van fortis, wat ik erg teleurstellend vind.


 al MAANDEN een probleem en er komt blijkbaar geen oplossing van fortis, wat ik erg teleurstellend vind.

Terloops, gewoon als bijscholing, bij BNP zal men stellen dat het niet BNP is maar Alpha Credit. Want dat BNP (= bank) alleen maar als makelaar voor Alpha Credit (kredietverstrekker) optreedt.

Ja, juist, BNP (hoofdzetel Parijs) is hoofdaandeelhouder van Alpha Credit. Ofte zoals de staatsburocratie in de goede oude tijd: de ene dienst wil niets weten van en over de andere, en weigert dientengevolge alle medewerking met die andere. 

Mijn conclusie is geweest dat het zo niet voorts kon, als u mijn bedoeling hiermee begrijpt.


 al MAANDEN een probleem en er komt blijkbaar geen oplossing van fortis, wat ik erg teleurstellend vind.

Terloops, gewoon als bijscholing, bij BNP zal men stellen dat het niet BNP is maar Alpha Credit. Want dat BNP (= bank) alleen maar als makelaar voor Alpha Credit (kredietverstrekker) optreedt.

Ja, juist, BNP (hoofdzetel Parijs) is hoofdaandeelhouder van Alpha Credit. Ofte zoals de staatsburocratie in de goede oude tijd: de ene dienst wil niets weten van en over de andere, en weigert dientengevolge alle medewerking met die andere. 

Mijn conclusie is geweest dat het zo niet voorts kon, als u mijn bedoeling hiermee begrijpt.

Bedankt voor uw opmerking maar dit helpt niets aan het feit dat het onmogelijk is om op de webruimte in te loggen of voegt geen meerwaarde toe met enige tips hoe het wel kan lukken.


Reageer