Skip to main content

Beste,

 

Website is weeral eens niet bereikbaar... begint triestig te worden. Wanneer gaan ze daar eens een deftige IT op poten zetten ?

Werkt in geen enkele browser, na paswoord ingeven werkt link sso.alphacredit.be niet... begin dit wel beu te worden…

Dus je kan je dossier niet raadplegen of rekeninguitreksels raadplegen. Hoe lang moeten we dit nog normaal vinden ?

 

Graag dringend oplossing en anders kan men mij inhuren en zal ik eens komen kijken naar hun IT infrastructuur…

 

Met vriendelijke groeten.

 

Robin

Hallo @vranckxr,

Bedankt voor door te geven dat er problemen zijn met de website van Optiline. Wij hebben hier verder nog geen andere reacties op ontvangen van andere klanten.

 

Ik geef het door aan onze IT dienst zodat ze dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. 

 

Groetjes, Joyce. 

 


Beste,

 

ik had gelezen op het forum dat in het verleden het veranderen van paswoord hielp en ook dat heeft bij mij geholpen. Maar dit is toch niet normaal meer dat dit issue steeds terug komt.

 

Alvast bedankt.

 

Robin


Hallo @vranckxr,

Klopt, het is niet de bedoeling dat je iedere keer problemen moet hebben bij het aanmelden. En allerlei truckjes moet doen om het toch in orde te krijgen. 

Daarom dat ik ze ervan op de hoogte heb gesteld. En hopen we dat het in de toekomst een pak beter wordt. 

Groetjes, Joyce. 


Bedankt Joyce


Dag Joyce,

 

Sinds gisteren kunnen we als we van de homepagina verder willen gaan niets meer doen of zien, we krijgen enkel dit te zien:

 

Begint wel heel frustrerend te worden

 

Met vriendelijke groeten

 

Robin


Dag @vranckxr,

Bedankt voor de feedback en screenshot.

De IT diensten zijn er mee bezig. In welke browser had je dit geprobeerd? 

 

Groetjes,

 

Kim 


Dag Kim,

 

Ik heb het voor in verschillende browsers, dus voor mij is het probleem langs hun kant.

(chrome, firefox,..)


Hallo @vranckxr,

Het ligt inderdaad aan de website. De IT dienst is ermee bezig om het op te lossen. We kunnen helaas nog niet zeggen hoelang de storing zal duren. Maar als je transacties wil doen, kan je steeds ook bellen naar 02/508 44 40. 

Groetjes, Joyce. 


Het werkt vaak niet zoals het hoort. Heel amateuristisch, het is nog altijd niet mogelijk om in te loggen.


Hier hetzelfde zelfs met tijdelijk wachtwoord je geraakt er niet op,en er staat controleer je internetverbinding en dan Errol connect met een cijfer erachter 


Idem, ik geraak ook niet verder dan onderstaande scherm. Geen zicht op mijn uittreksels.

En ook reeds met verschillende browsers geprobeerd.

 

 


Dat klopt, je krijgt dan wel een mail voor je rekeninguitreksel en kan ze weer niet raadplegen. Maar oh nee als je te laat zou zijn met iets te betalen… Dit kan gewoon niet dat deze dienst niet beter werk kan afleveren. Als ik nu extra intresten ga hebben kunnen ze deze schrappen… Bellen heeft geen zin want in het verleden ook van kastje naar de muur gestuurd geweest en heel wat discussies mee gehad.

 

Dus hoe lossen we dit best op nu ?


Sinds 21:30 is het eindelijk terug toegankelijk.


klopt bij mij nu ook :-)


Reageer